A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 990 Adventure Abs 2006 (999)

990 Adventure Abs 2006 (999) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Az igazi mindenes

Szöveges ítélet

Pozitívumok: Nagyon kényelmes, 12 óra motorozás után simán visszaülök rá másnap. Kisebb termetűek állva is tudnak vele motorozni, átalakítás nélkül. A futóműve - jól beállítva - páratlan. Bárhol használható, legyen az autópálya vagy sáros földút, de a szerpentineket is nagyon szereti útburkolat minőségétől függetlenűl, murván pedig páratlan játékszer. Jól pakolható, utasnak is tűrhető a komfortja. A szélvédelme lehetne jobb is, de ez a magasságomból adódóan okoz csak problémát. A motor jól védett, bukócső és a gyári fém kartervédő megóvja a kisebb - nagyobb sérülésektől (kipróbáltam), a kézvédő is viszonylag masszív darab. A blokk a nagyon egyenletes teljesítmény leadás miatt nem érződik olyan erősnek, pedig majdnem 100 lovas és Nm -ben is hasonlóat tud. 1500 - 1700 -alatt csak a láncot rázza, de felette szépen megindúl.
És hát a negatívumai, mert sajnos azok is vannak: fékek az ABS nélküli verzióval összehasonlítva sokkal tompábbak, fogyasztás, csak a visszafogott gázkezeléssel jön ki 6,5 literből, a kuplung munkahenger eleresztette az olajat (típus hiba), a szervízbe már az utolsó pár száz méteren tolni kellett (pozitív, hogy sík úton olyan könnyű tolni, mint egy biciklit, csak kicsit égő :)) a blokkból egyszercsak minden látható ok nélkül elkezdett csöpögni az olaj, amikor lemerült az akkumlátor be kellett tolni - na azt nem kívánom senkinek....-, egyébként is, nagyon tehetelen egy ekkor motorral az ember ha valami gond adódik (feldől, nem indúl, bedöglik stb.). A tervezők minden igyekezete ellenére, azért a súlypont elég magassan van és az ülésmagasság is inkább 1,80 felett elfogadható, ezért sem olyan népszerű mint a konkurensei - szerintem-, na meg a formatervét is szokni kell, elér radikális.

Hibalista

- Kuplung munkahenger tömítés 0,- Ft gariba javították, olajfolyás a blokkból 0,- Ft szívességből megcsinálták, lánc csere (nem fújták, össze is "gyógyúlt")

Ide hordtam szervizbe

KTM Budapest, a rácok korrektek és nagyon segítőkészek, a magas alkatrészárakról nem tehetnek

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.