A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Lc4 Enduro 2006 (625)

640 Lc4 Enduro 2006 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az erdő királya

Szöveges ítélet

Szerintem ha valaki olyan motort akar, ami tökéletesen alkalmas kemény endurózásra, de kétszemélyes és városban is használható, annak nem marad sok választása az LC4-en kívül. A versenyenduróknak sokkal nagyobb a karbantartás- és szervizigénye, a Yamaha XT és Suzuki DRZ-féléknek meg elég gyorsan véget ér a tudománya keményebb terepen. Én az első lánckereket egy foggal kisebbre cseréltem, így még brutálisabban gyorsul a gép, és endurózásnál a lefelékben jobb a motorfék. Párszor törtem rajta műanyagokat, kuplungkart, váltókart ezeknek a cseréje nem volt vészesen drága, és ami a lényeg: tök egyszerű szerelni ezeket a dolgokat. A kilométerspirál egyszer elszakadt, egy műszerizzó kiégett, és egy ideig néha eltűnt az áram az elektromos rendszerből, de ezt a Motorsport Zsemberynél elsőre megjavították, pedig a szervizben nem is produkálta a hibát. Száz kilométernél többet nem tudok vele menni országúton, mert magasabb fordulaton elég erősen vibrál és az ülés sem túl kényelmes. De nem is erre használom, főleg endurózok vagy a városban járkálok vele, arra meg tökéletes. Szóval nagyon szeretem és azt ajánlom, hogy akinek a jó terepezőképesség fontos, az ne gondolkozzon másban.

Hibalista

- Egy műszerizzó, kilométeróra spirál, kontakthiba akkukábel

Ide hordtam szervizbe

Motorsport Zsembery

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.