Az erdő királya
Szöveges ítélet
Szerintem ha valaki olyan motort akar, ami tökéletesen alkalmas kemény endurózásra, de kétszemélyes és városban is használható, annak nem marad sok választása az LC4-en kívül. A versenyenduróknak sokkal nagyobb a karbantartás- és szervizigénye, a Yamaha XT és Suzuki DRZ-féléknek meg elég gyorsan véget ér a tudománya keményebb terepen. Én az első lánckereket egy foggal kisebbre cseréltem, így még brutálisabban gyorsul a gép, és endurózásnál a lefelékben jobb a motorfék. Párszor törtem rajta műanyagokat, kuplungkart, váltókart ezeknek a cseréje nem volt vészesen drága, és ami a lényeg: tök egyszerű szerelni ezeket a dolgokat. A kilométerspirál egyszer elszakadt, egy műszerizzó kiégett, és egy ideig néha eltűnt az áram az elektromos rendszerből, de ezt a Motorsport Zsemberynél elsőre megjavították, pedig a szervizben nem is produkálta a hibát. Száz kilométernél többet nem tudok vele menni országúton, mert magasabb fordulaton elég erősen vibrál és az ülés sem túl kényelmes. De nem is erre használom, főleg endurózok vagy a városban járkálok vele, arra meg tökéletes. Szóval nagyon szeretem és azt ajánlom, hogy akinek a jó terepezőképesség fontos, az ne gondolkozzon másban.
Hibalista
- Egy műszerizzó, kilométeróra spirál, kontakthiba akkukábel
Ide hordtam szervizbe
Motorsport Zsembery
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
