Anti-Goldwing
Szöveges ítélet
Igazábol ez egy KTM LC4 625 SC Competition 2002 volt, de éppen ez a típus nincs az értékelhető típusok listáján. No nem gond, mert 95% megegyezik ezzel a 2006-s modellel.(a műanyagok nem számítanak) Újonnan vettem, és imádtam. Az elején. Aztán (jó)néhány csapágyassággal később már nem annyira. A karbantartása folyamatos volt és alapos. És mégis.... Bár amikor ment rázott, néha autópályán egy kicsit szitált, (úgy kell nekem, minek mentem oda egy supermotoval), álandóan benzinkutakat kellett lesni (9 l a tank), és mégis... Büszke voltam rá. Ha beért vele az ember egy városba, vagy csak Pesten kellet szaladgálnom....hú, na akkor csibészség a köbön. Sajna a "kompetísönsége" okán a berúgás volt az egyetlen módja az indításnak, és a kis lendtömegű főtengely, nehezen adagolható (bowdenes) kuplung, meg a saját bénaságom okán néha megalázó helyzetbe kerültem a pirosból zöldre váltó lámpáknál. A motorja ViBrÁl és van nála ma már erősebb, de azért 1,2-ben gázra kerekezik, és utcai, hátsó fék nélküli használat mellett is max. 3,000 km egy hátsógumi. A futóműve utcán egyszerűen fenomenális, full WP, agybafőbe állíthatod. Engem csak összezavart. Gokartpályán már tohonya, de hát ott úgyis gokarttal kell menni. Az első fék kb 3 nagyot bír fékezni, aztán már csak kicsiket. Nagyon ciki volt a böszmeteg tárcsa, egy pilincka kétdugós úszóágyazású, pöttöm féknyereggel. Ezt cseréltem le előszőr. A kipufogót meg másodszor. Nehogymá´ csönbe legyen. Hát ennyi, nem sírtam amikor eladtam, de azért szép emlékeket őrzök az együtt töltött két évről. A hírek szerint a típus már 2005-től önindítós, és jobb csapágyakkal érkezik. Az elsőféket is lecserélték a Labancok. Mára már elavult, de utcára vállalható kompromisszum a sportosság és a megbízhatóság tekintetében, de ne feledd ez nem japán sornégyes!!!
Hibalista
- 1,800 Km-nél szétrepült a kuplungkosár csapágya. Következménye szörnyű hang, plusz mozgásképtelenség. Állítólag a típus és az évjáratra jellemző hiba volt. A kereskedő (Zsembery) 1 telefonra kijött, beszállította (kb 50 km), néhány nap alatt gariban javították. Ezután még 2-szer lett főtengelycsapágyas.
Ide hordtam szervizbe
Zsembery-Törökbálint
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Én
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
