A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 625 Smc 2006 (625)

625 Smc 2006 (625) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Anti-Goldwing

Szöveges ítélet

Igazábol ez egy KTM LC4 625 SC Competition 2002 volt, de éppen ez a típus nincs az értékelhető típusok listáján. No nem gond, mert 95% megegyezik ezzel a 2006-s modellel.(a műanyagok nem számítanak) Újonnan vettem, és imádtam. Az elején. Aztán (jó)néhány csapágyassággal később már nem annyira. A karbantartása folyamatos volt és alapos. És mégis.... Bár amikor ment rázott, néha autópályán egy kicsit szitált, (úgy kell nekem, minek mentem oda egy supermotoval), álandóan benzinkutakat kellett lesni (9 l a tank), és mégis... Büszke voltam rá. Ha beért vele az ember egy városba, vagy csak Pesten kellet szaladgálnom....hú, na akkor csibészség a köbön. Sajna a "kompetísönsége" okán a berúgás volt az egyetlen módja az indításnak, és a kis lendtömegű főtengely, nehezen adagolható (bowdenes) kuplung, meg a saját bénaságom okán néha megalázó helyzetbe kerültem a pirosból zöldre váltó lámpáknál. A motorja ViBrÁl és van nála ma már erősebb, de azért 1,2-ben gázra kerekezik, és utcai, hátsó fék nélküli használat mellett is max. 3,000 km egy hátsógumi. A futóműve utcán egyszerűen fenomenális, full WP, agybafőbe állíthatod. Engem csak összezavart. Gokartpályán már tohonya, de hát ott úgyis gokarttal kell menni. Az első fék kb 3 nagyot bír fékezni, aztán már csak kicsiket. Nagyon ciki volt a böszmeteg tárcsa, egy pilincka kétdugós úszóágyazású, pöttöm féknyereggel. Ezt cseréltem le előszőr. A kipufogót meg másodszor. Nehogymá´ csönbe legyen. Hát ennyi, nem sírtam amikor eladtam, de azért szép emlékeket őrzök az együtt töltött két évről. A hírek szerint a típus már 2005-től önindítós, és jobb csapágyakkal érkezik. Az elsőféket is lecserélték a Labancok. Mára már elavult, de utcára vállalható kompromisszum a sportosság és a megbízhatóság tekintetében, de ne feledd ez nem japán sornégyes!!!

Hibalista

- 1,800 Km-nél szétrepült a kuplungkosár csapágya. Következménye szörnyű hang, plusz mozgásképtelenség. Állítólag a típus és az évjáratra jellemző hiba volt. A kereskedő (Zsembery) 1 telefonra kijött, beszállította (kb 50 km), néhány nap alatt gariban javították. Ezután még 2-szer lett főtengelycsapágyas.

Ide hordtam szervizbe

Zsembery-Törökbálint

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Én

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (3) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 12000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.