A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm

Sx 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A megbízható sárgarépa

Szöveges ítélet

Ez előtt a motorom előtt egy 1992-es Honda cr 125 volt. Azzal sem volt baj de nyáron dolgoztam és összegyűlt annyi pénz hogy tudtam venni egy fiatalabbat mert az mégis csak más:) 2002-2003 körüli Hondát szerettem volna vagy Yamahát. Mást nem is néztem. Megnéztünk pár yamahát és hondát is de nem volt olyan ami állapotban megfelelő lett volna. Az egyik motornézésből hazafele betévedtünk egy kereskedésbe ahol állt két Sx125. Nagyjából azonos korúak voltak, de a másik kicsit leharcoltabb volt. Megvettük a másikat. Előtte nem is néztem ktm-eket. Csalódtam benne már az első próbánál. Sokkal erősebb volt mint a többi 125-ös, nyomaték is több volt benne. Kellően erős motor, gyönyörű hanggal párosítva. Nem bántam meg hogy KTM-et vásároltam. A sok állítással ellentétben semmivel se szervízigényesebb mint a kategóriatársai. 2009 augusztusban vásároltam. Hobbi szinten használom, kellő odafigyeléssel foglalkozok is vele, hetente 1-2 üzemórát teszek bele. Én egy éve alatt 65üzemórát tettem bele. Még így is erős volt és nem csörgött de már nem mertem kockáztatni. Elvittem egy ismerőshöz aki motoros és eléggé ért hozzá. Szétszedte. A dugattyú megérett a cserére a hajtókar minimálisat lógott az nem lett cserélve. A főtengelycsapágy is jó volt. Tehát csak dugattyúszett lett cserélve tűgörgővel és henger tömítéssel. Gyári alkatrészekre lettek cserélve. A dugattyű a tűgörgő és a tömítések 36.000ft volt. Fogyasztása jelentős mint a többi 2T krosszmotornak. Pályán használattól függően nálam olyan 10perc 1 liter benzin de aki nem motorozott még pályán az nem tudja mi az a 10 perc:D Összességében nagyon jó motor mindenkinek ajánlom. A fékei is futóműve, kuplungja(hidraulikus) szerintem jobb mint a japánoknak. Imádom ezt a motort és ha egyszer lecserélem csak Sx 250-re:D

Hibalista

- Eddig csak kopó dolgokat kellett cserélni. - -gumik - -fékbetét - -láncszett - -dugattyúszett, tűgörgő - Röviden ennyi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Cr 125 Következő motorja? Sx 250
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.