A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 125 Exc 2006 (124)

125 Exc 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A legkellemesebb meglepetés

Szöveges ítélet

Talán kicsit korainak lehet érezni amit írok,(mivel nem túl régen van nállam a gép)de ezt az érzést egyszerűen muszály vagyok megosztani azokkal az emberekel akik talán épp ilyen gép vásárlása előtt állnak, de hezitálnak mert nem tudják elég erős lessz-e,tudnak-e vele menni hiszen 2 ütem stb.Egy pár szót az előzményekről mert ez nagyon fontos,hogy tiszta legyen mindenki számára a kép.2002-től motorozom több tipust kipróbáltam kezdtem Suzukival,volt Ktm,Honda,ismét Suzuki,És hála a jó Istennek újra és végleg KTM.Pályafutásom során csak terepen motoroztam,de úgy alakult,hogy 2005-től a motokrossz vált az életemmé,az endúrózást teljesen abbahagytam.A motorkeresés útvesztőjéből a kiutat 2008-ban találtam meg amikor a sors úgy hozta,hogy egy KTM250SXF-t sikerült vásárolnom és azzal folytathattam a motokrosszt.De itt nem erről kell írnom és ezzel ezt a történetet itt be is fejezem.Tavaly ősszel egy jó barátom vásárolt egy KTM 530 EXC SIX DAYT és arra kért kísérjem el endúrós útjaira.Mivel nagyon hatásos rábeszélője van belementem a dologba egy kikötéssel,csak KTM.Újat nem akartam venni mert nagy luxus lett volna 2 újj gép,és az endúró amúgy sem az életem közepe tehát használtakat kezdtem nézegetni,mert az is megteszi.A lennt említett szerelőmesterrel folytatott beszélgetések során eldöntöttem csak 2 ütem jöhet szóba mert ha azzal gond van viszonylag olcsón javítható.És itt jöttek a kérdések:mivel 250cm3 4 ütemmel megyek motokrosszban, erősebbet nem nagyon akartam(mivel híresek a 2 üteműek az agresszivitásukról), így figyelmem a 125cm3 2 ütem felé fordult.Egy nap a kereskedő ismerősöm hívott,hogy nagyon jó árban tudna egy 2008-as demó 125cm3 exc-t,ha kell szóljak.Szóltam.Megérkezett a moci ,én mentem érte a kereskedésbe.Megláttam,persze hibátlan volt,majdnem új,szinte karcmentes de nem volt felhőtlen az örömöm.Fogok tudni vele menni,hiszen forgatni kell mint az őrült egyébként nem megy,(elfelejthetem a 4ütemű motor lágy teljesítmény leadását)gyenge lessz, lemaradok a barátom mögött,mennyit fog fogyasztani,füstölni fog stb.Dehát fő a barátság, hát ez van.És eljött a nagy PRÓBANAP.A lakóhelyünkhöz 50 km-re lévő régi katonai lőtérre mentük,(még lövészként túrtam ott a homokot)ahol a hellyiek kialakítottak egy 10 km-s endúrópályát amit a barátom már nagyon jól ismert.Elindultunk és az első kör végére nem voltam magamnál olyan jól éreztem magam.(Olvastam valahol,hogy a 125-ös exc etalon az endúrók világában most már én is állíthatom ETALON csupa nagybetűvel.)Teljesen kultúrált teljesítmény leadás,simán lehet vele csorogni a fák között meglepődtem mennyire jól elindul alul,nem kellett őrült módra forgatni.Olyan az egész mint egy bicikli,alacsony súlypont észre sem veszed szinte magától fordul be mindenhol.És ami a legjobb,le lehet tekerni a gázt tövig mert nem fog megölni,hiszen nincsen benne 50-60 ló.Tény hogy az egyenesekben meglépett az 530 egy kicsit,de a technikás részeken,úgy mentem el mindenhol neki mint kés a vajban.Ette is a kefét a barátom.(hozzáteszem homokos terep volt,kemény pályán lehet másként viselkedik)Egy dolog zavart, a ramplis, kijárt részeken összevissza pattogott,valamint egy nagyobb ugratáskor felütött az eleje.Hívtam a szerelőt mi lehet a probléma,Ő azonnal megnézte a gyári paramétereket,és felajánlott 3 beállítást.Komfort, standard,sport.Ez utóbbit választottam,megkaptam az adatokat,leelenőriztem a teleszkópokat és köszönőviszonyban nem voltak a megadott számokkal.Valószínüleg valaki eltekergette,miután a gyári értékeket beállítottam minden probléma egycsapásra megszünt.A ramplik kisimultak,a felkoppanás megszünt, nem fárasztott vele a motorozás.Tehát futómű OK.Fogyasztás. 60 km mentünk ami 6 kör volt és 6 litert fogyasztott amit nem érzek soknak,tény hogy a pálya nagy része inkább technikás mint gyors,valószínű egy síkalföldi csapatásnál ez megnőne de az nem érdekel,mert abban nincsen semmi kihívás,valamint a sportértéke is nulla,itt legalább lefőttünk mint a kávé.Összefoglalva.Soha ilyen jót,élvezeteset nem motoroztam mint aznap.Minden várakozásomat felülmúlta a kis szöcske.Tehát aki hezitál vegyen-e egy ilyen gépet(és nem lóerő mániás)ne tegye.Maximum élvezet,nó para.És ami még fontos,ha van egy kis műszaki érzéked,magad is cserélhetsz dugót,gyűrűt nem kell drága alkatrészre valamint szervízre költened a motorozásra összspórolt pénzedet.A fékek, kuplung mind a brembótól szárrmaznak itt nincs is miről beszélni,valamint az egész motort magadhoz állíthatod a kormány távolságtól kezdve a fék illetve kuplung karokig.Zárószó.Az eltöltött kevés idő után is bizton állíthatom a legjobb barátommá vált a kis zümmögő, és biztos vagyok benne sok kellemes órát fogunk eggyütt eltölteni.Tehát READY TO RACE MINDHALÁLIG KTM

Hibalista

- Teljesen hibátlan állapotban van,semmi nem romlott el rajta

Ide hordtam szervizbe

Motorsport 2006 Nyíregyháza Nyíregyházi út 19
A szerelőjük Mesterszerelő(nem sok van az országban)nagyon érzi ezeket a gépeket,hiszen ő is nyúzza őket

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 900
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.