A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.
Szöveges ítélet
Hihetetlen jó motor, méteres köveken el lehet rajta lavírozni, 1-1,5 méteres függőleges falakon fel lehet vele menni, mély dagonyákban, s a krosszpályán se kutya. Ha valahol nem bírsz vele elmenni, nem foghatod a motorra, csak az ügyességedre és a kondidra, mert az bizony kell hozzá!
A KTM szlogenje ,,Ready to race" igaz, csak tele kell tankolni, s jöhetnek a legkeményebb terep körülmények. Hát nálam kapott is rendesen (mély homok, sár, hó, Duna vize, sziklák, krosszpályák, stb.).
Jó pár ismerősöm is kipróbálta, s ledöbbentek, hogy mennyivel könnyebb és robbanékonyabb egy négyüteműnél.
Ha eleged van az utcai terepmotorok lágy rugózásából, nehéz súlyából, nincs jobb választás kezdésnek a versenymotorok világába. Korábban egy rendesen megtuningolt 650-es utcai endurom volt, de ez a 125-ös cincogó megszégyenítően legyorsulja bámilyen terepen!
Rendkívül fontos a karbantartási előírások betartása, s akkor minden körülmények között pöccre indul. Csak mosolygok sokszor magamban, hogy mások a négyüteműeket mennyit rugdossák. Mivel üzemórás motor, ezért foglalkozni kell vele, de ezt hihetetlen üzembiztossággal hálálja meg.
Hibalista
- Semmi, még a gyertyát sem bírta beköpni egyszer sem!
-
- (Az átlagfogyasztás, a pakolhatóság, kényelem pontokat csak azért töltöttem ki, mert kötelező, egyébként egy üzemórás motornál értelmetlen ilyeneket kérdezni)
Ide hordtam szervizbe
Motorsport Zsembery
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Maszek versenyszerelő, nemcsak jól dolgozik, hanem még rengeteget is tanultam tőle.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 500 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
