A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 125 Exc 2006 (124)

125 Exc 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legjobb üzemórás terepmotor kezdőknek.

Szöveges ítélet

Hihetetlen jó motor, méteres köveken el lehet rajta lavírozni, 1-1,5 méteres függőleges falakon fel lehet vele menni, mély dagonyákban, s a krosszpályán se kutya. Ha valahol nem bírsz vele elmenni, nem foghatod a motorra, csak az ügyességedre és a kondidra, mert az bizony kell hozzá!
A KTM szlogenje ,,Ready to race" igaz, csak tele kell tankolni, s jöhetnek a legkeményebb terep körülmények. Hát nálam kapott is rendesen (mély homok, sár, hó, Duna vize, sziklák, krosszpályák, stb.).
Jó pár ismerősöm is kipróbálta, s ledöbbentek, hogy mennyivel könnyebb és robbanékonyabb egy négyüteműnél.
Ha eleged van az utcai terepmotorok lágy rugózásából, nehéz súlyából, nincs jobb választás kezdésnek a versenymotorok világába. Korábban egy rendesen megtuningolt 650-es utcai endurom volt, de ez a 125-ös cincogó megszégyenítően legyorsulja bámilyen terepen!
Rendkívül fontos a karbantartási előírások betartása, s akkor minden körülmények között pöccre indul. Csak mosolygok sokszor magamban, hogy mások a négyüteműeket mennyit rugdossák. Mivel üzemórás motor, ezért foglalkozni kell vele, de ezt hihetetlen üzembiztossággal hálálja meg.

Hibalista

- Semmi, még a gyertyát sem bírta beköpni egyszer sem!
-
- (Az átlagfogyasztás, a pakolhatóság, kényelem pontokat csak azért töltöttem ki, mert kötelező, egyébként egy üzemórás motornál értelmetlen ilyeneket kérdezni)

Ide hordtam szervizbe

Motorsport Zsembery

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Maszek versenyszerelő, nemcsak jól dolgozik, hanem még rengeteget is tanultam tőle.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.