A kanyarok királya
Szöveges ítélet
2004-ben vettem két évesen 7100 KM-rel,én voltam a harmadik tulaj. Legolcsóbb tuningot felhasználva az első lánckereket 16-ra cseréltem. Majd nyitott dob+fúvóka és a légszűrőház megnyitásával,mintha egy új motort kaptam volna(kb.+5 le)! Brutális különbség a gyárihoz képest! Kettesben gázra kerék. Mindenkinek ajánlom aki még nem tuningolta LC4-ét! A fogysztása megnőtt 1 literrel,6 l/100Km. Az üléshez hozzá kell szokni,mert nem túrázásra készítették,de pár száz kilométer után a seggünk már nem fáj! Csak a Mátrában használom egy személlyel,kanyarodásra gyártották,lábtartóig lehet dönteni. Kanyar stabilitása és kezelhetősége gyerekjáték, a fékei kiválóak. A motor nyomatékát kihasználva nem kell forgatni,de bírja azt is. 16000-nél kellett láncszetett cserélni,20000-nél kormánycsapágyat(oka:egykerék). A leggyorsabban kopó alkatrész:a gumi. Igénytelen, kevés meghibásodásra hajlamos alkatrész van rajta. Nagyon megbízható!! Mindenkinek ajánlom aki szeretné magából előcsalogatni az oroszlánt! Élménymotor és könnyű élvezni!
Hibalista
- kormánycsapágy 20 ropi szereléssel,kilométeróraspirál
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 7100 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |
