A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Ktm » 640 Lc4 Supermoto 2003 (625)

640 Lc4 Supermoto 2003 (625) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A 400-as ördög

Szöveges ítélet

Na hát, igazából ez nem egy 640es gép hanem egy 400as Lc4,de ide tettem,mivel nincs meg a típusok között. Átgondolva, nem is teljesen Lc4, a forgalmiban SXC megnevezés szerepel. Gyújtáskapcsoló,akkumulátor,önindító, és ehhez hasonló luxus cikkek nem találhatók rajta (km óra a gyári SXC órája,mintha egy bicikli óra lenne, Sigma márkájú).Lámpák vannak,féklámpa kapcsolók is. Ez egy épített motor. 2 17es Excel felnin gurul,mart Talon agyakkal szerelve(elől 3,5´ hátul 5´).Elől Braking 320as hullámos tárcsa, 4 dugattyús Ktm nyereggel radiális munkahengerrel, míg hátul a gyári 1 dugattyús Brembo nyereg van. Magura hidraulikus kuplung is megtalálható rajta. A teljesítmény fokozás érdekében kapott egy full Akra rendszert, más légszűrő fedelet,és utána lett állítva a karbi, így most körülbelül 50 pacit ad le és majdnem ugyanennyi a nyomatéka is. 17/44es áttétellel 1ben vígan lehet vele kerekezni,még akár 2ben is, így a 65kg-m alatt 166ot megy végre. Pályán is megállja a helyét,igaz oda nem árt a rövidebb áttétel, a nagyobb társai ( 640) nem igazán tudnak elmenni. Teleszkópjai Wp rugóstagok, szerintem erről nem kell sokat mesélni:) Összeségében egy nagyon jó kis gép, nagyon kevés van belőle,meg kell becsülni. Kategóriájában veri a társait,drz,gasgas fse,yamaha wr...

Hibalista

- Kézvédők,saját hibámból,de kopó alkatrészek:) Első lánckeréknél lévő o-gyűrű és szimering,egy esés után. A többi csak a szokásos,teló szimering meg ilyesmi.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Fehér

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Ktm Zsembery-Paksi Gábor

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

KTM

További ítéletek (78 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.