A 400-as ördög
Szöveges ítélet
Na hát, igazából ez nem egy 640es gép hanem egy 400as Lc4,de ide tettem,mivel nincs meg a típusok között. Átgondolva, nem is teljesen Lc4, a forgalmiban SXC megnevezés szerepel. Gyújtáskapcsoló,akkumulátor,önindító, és ehhez hasonló luxus cikkek nem találhatók rajta (km óra a gyári SXC órája,mintha egy bicikli óra lenne, Sigma márkájú).Lámpák vannak,féklámpa kapcsolók is. Ez egy épített motor. 2 17es Excel felnin gurul,mart Talon agyakkal szerelve(elől 3,5´ hátul 5´).Elől Braking 320as hullámos tárcsa, 4 dugattyús Ktm nyereggel radiális munkahengerrel, míg hátul a gyári 1 dugattyús Brembo nyereg van. Magura hidraulikus kuplung is megtalálható rajta. A teljesítmény fokozás érdekében kapott egy full Akra rendszert, más légszűrő fedelet,és utána lett állítva a karbi, így most körülbelül 50 pacit ad le és majdnem ugyanennyi a nyomatéka is. 17/44es áttétellel 1ben vígan lehet vele kerekezni,még akár 2ben is, így a 65kg-m alatt 166ot megy végre. Pályán is megállja a helyét,igaz oda nem árt a rövidebb áttétel, a nagyobb társai ( 640) nem igazán tudnak elmenni. Teleszkópjai Wp rugóstagok, szerintem erről nem kell sokat mesélni:) Összeségében egy nagyon jó kis gép, nagyon kevés van belőle,meg kell becsülni. Kategóriájában veri a társait,drz,gasgas fse,yamaha wr...
Hibalista
- Kézvédők,saját hibámból,de kopó alkatrészek:) Első lánckeréknél lévő o-gyűrű és szimering,egy esés után. A többi csak a szokásos,teló szimering meg ilyesmi.
Ide hordtam szervizbe
Yamaha Fehér
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Ktm Zsembery-Paksi Gábor
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
