A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Superlight 150 2006 (151)

Superlight 150 2006 (151) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Zsákba macsek ????

Szöveges ítélet

kb. 3 év robogózás után úgy gondoltam, hogy feljebb váltok. Felmerül a kérdés, hogy miért pont ez? Azért mert, 1/ a szintén Keeway robogóval is elégedett voltam, 2/ 2 év garancia van rá, 3/ főként budapesti (napi) közlekedésre szánom- nem szeretnék sok benzint elégetni, 4/ nem szeretnék szerv donor lenni - nem is bíztat a motor túlzott kockázatok vállalására, 5/ a nagyobb kerekek stabilitása és kényelme.
Az árával arányosak az elvárásaim/toleranciám. Sokaknál olvasom az ítéletek közt, hogy "ilyen lassú meg olyan gyenge a motor", én tudomásul vettem a motor tudását/igéretét és csak ezt várom el tőle, eddig tudja!!! Nem zavar, hogy egy picit morgós és az össz zaja akkora mint egy Honda CBF500 nak, de a teljesítménye jóval kevesebb.
Így elkezdve az összeszokást tetszik a motor, jól tudok mindent használni rajta, menet közben kényelmes (190 cm vagyok), csak a Harley-s index furcsa így elsőre.
A robogózás után király érzés, hogy a nagyobb kerekeknek és tengelytávnak köszönhetően nem pattog el a bp.-i utakon a gép, és nem veri szét a gerincemet.
Esőben kicsit hiányzik a robogó védelme, de sebaj :).
A motorhoz járó / adott két táska literben mérve jó, de picit nehézkes a kihasználása nagyobb tárgyakkal ( pl. cipő 47-es). Ezen kívül rakodó hely nincs még a kötelező EÜ csomagnak sem.
Jut eszembe: a gyári tükör értéke = 0!!!!! Rövid a szára, így kb. a csuklómra tudom állítani!! Ezt ~ 10000-ből tudom majd orvosolni ( 1500 lett 2 ETZ-s tükörrel).
1-2 konstrukciós hiba még a tükrökön túl: csekély napsütés mellett az üres visszajelző nem, vagy csak alig látható. A bukócső néha a szívbajt hozza rám; a fékpedálra szinte csak oldalról tudom ráhúzni a lábam, mert annyira közel került a csőhöz és felűlről majd egy vonalban van. ( egyszer volt szerencsém a csövet taposni és várni, hogy lassuljon a motor -az első fék kisegített). A szivatót az ülés és a tank találkozása alá dugták el, így menet közben nehézkes visszaállítani illetve a péklapát kezem a kesztyűben nehezen fér oda akadás nélkűl.
Fékek; első: néha otrombán befog,
hátsó: nedves úton és hirtelen fékezéskor hamar blokkol.
Az első 320 km-re 9 litert kért, úgy hogy volt benne egy BKV sztrájkos tötyörgés 1,5 órán keresztűl.
1250 km után még mindíg vigyorog a fejem ha felülök rá.
Eddigi leghosszab utam 2*55km ( kb 1 óra/irány) város - M0 - város. Városban nagyon jó, az M0-on picit inbolyogtam ha egy-egy kamion megelőzött ( még bejáratós és a prosi szerint is ~95 a vége!!)
Összegezve: az irányonként 1 óra kényelmesen telt, még bírtam volna, de egy fenékkel nem üríteném ki a tankot ( több mint 500 km a hatótáv!!!+tartalék)
A lámpája szorhatna nagyobb fényt, mert este az amúgy sem nagy tempót picit vissza kellett vennem néhol, mert szerintem keveset láttam.
1580 km: megvan az első csavar ami elszineződött! ( üza. tartályon a műszer keret lefogató)
Elvileg letelt a bejáratós 1500 km, így most kezdem picit jobban kihasználni a gépet= Bp-n kívül 75-80 körül utazok. Étvágy : 2,7 l/100 km eddig. :))
2600 km: Még szeretem!!! Első komolyabb túrán vagyunk túl (Maglód - Bélapátfalva oda-vissza + kis gurulások a találkozón). kb 1 és fél óra után ( nekem/nekünk ez kb.:100 km) kezdtem érezni a zsíbbadást kellemetlennek.
4070 km: Nagyon bírom a gépet!!! :D A 4000-es szervíz előtt elkezdett picit fulladozni alacsony fordulaton, bár lehet ez inkább a kánikula/léghűtés páros eredménye, mert este és hajnalban szívesebben húz a moci!
Most, hogy már összeszoktam a géppel néha bevállalom a leányaimat elvinni egy-egy rövidebb útra; nem szereti a motor! ~50-60 kilós utassal már terhelési határon vagyunk, és olyan érzés mintha tekeredne- nyeklene a váz, a motor pedig így már gyenge.
4900 km: elfeküdtem egy hatalmas vízátfolyásba menet - hirtelen húztam rá az első féket, beharapott a hátulja pedig előzésbe kezdett. Veszteség: tompított ízzó, plexi, lábtartó trepni, a bukócsőról egy 10 Forintosnyi felületen lejött a krómozás illetve az oldaltámasz éle kopott meg egy picit.
8200 km: most, hogy már nincs kánikula, sőt már-már hideg van (október) kezd javulni a teljesítmény és csökenni a fogyasztás :). kb.: 2,6-2,7 L/100km.
Amúgy semmi extra, teszi a dolgát; elvisz mindenhova ahova elindulok! SZERETEK RÁÜLNI!!!!
10600 km, (november) picit tovább kell melengetni a motort, hogy üzemi állapotban legyen. A lánc + hátsó fogaskerék kezdik a végét járni. Próbálok valami "nevesebb" cserét végezni, de nem leltem még megoldást, lehet marad a gyári, ami olcsó de gyengécske. A kézi-féklámpa kapcsoló mintha minőségi vagy konstrukciós hibás lenne, mert megint cserés lett, illetve márkatársaknál is jelentkezik a probléma.
A váltó felől, üres állásban enyhe zaj jött, mint amikor 2-3 golyócskát kergetnek körbe egy üvegben > az inditó gomb picit beragadt és ez okozta a probglémát (talán egy kicsit behúzta az öninditó tengelyt).
Amúgy pedig elégedett vagyok vele!!! De nagyon!!!
2009.04.22-12500 km - még mindíg szeretem és azt adja amit várok/várhatok tőle!

Hibalista

- 08.07.23- a kézi-féklámpa kapcsoló feladta- gari = 0 Ft
- 08.10.20 a kézi-féklámpa kapcsoló ismét megadta magát : 2000,-Ft
- 09.03. - 11800 km után! lánc és hátsó lánckerék csere ( elkoptak) = 6000,-Ft

Ide hordtam szervizbe

Crazy Motors - gari/kötelező 1000, 2000, 4000 km-es. féklámpa kapcs garanciális csere gyors és korrekt,

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Én: picit lassú és határozatlan, de ócsó :)

Értékelése: 6

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 12500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.