Zsákba macsek ????
Szöveges ítélet
kb. 3 év robogózás után úgy gondoltam, hogy feljebb váltok. Felmerül a kérdés, hogy miért pont ez? Azért mert, 1/ a szintén Keeway robogóval is elégedett voltam, 2/ 2 év garancia van rá, 3/ főként budapesti (napi) közlekedésre szánom- nem szeretnék sok benzint elégetni, 4/ nem szeretnék szerv donor lenni - nem is bíztat a motor túlzott kockázatok vállalására, 5/ a nagyobb kerekek stabilitása és kényelme.
Az árával arányosak az elvárásaim/toleranciám. Sokaknál olvasom az ítéletek közt, hogy "ilyen lassú meg olyan gyenge a motor", én tudomásul vettem a motor tudását/igéretét és csak ezt várom el tőle, eddig tudja!!! Nem zavar, hogy egy picit morgós és az össz zaja akkora mint egy Honda CBF500 nak, de a teljesítménye jóval kevesebb.
Így elkezdve az összeszokást tetszik a motor, jól tudok mindent használni rajta, menet közben kényelmes (190 cm vagyok), csak a Harley-s index furcsa így elsőre.
A robogózás után király érzés, hogy a nagyobb kerekeknek és tengelytávnak köszönhetően nem pattog el a bp.-i utakon a gép, és nem veri szét a gerincemet.
Esőben kicsit hiányzik a robogó védelme, de sebaj :).
A motorhoz járó / adott két táska literben mérve jó, de picit nehézkes a kihasználása nagyobb tárgyakkal ( pl. cipő 47-es). Ezen kívül rakodó hely nincs még a kötelező EÜ csomagnak sem.
Jut eszembe: a gyári tükör értéke = 0!!!!! Rövid a szára, így kb. a csuklómra tudom állítani!! Ezt ~ 10000-ből tudom majd orvosolni ( 1500 lett 2 ETZ-s tükörrel).
1-2 konstrukciós hiba még a tükrökön túl: csekély napsütés mellett az üres visszajelző nem, vagy csak alig látható. A bukócső néha a szívbajt hozza rám; a fékpedálra szinte csak oldalról tudom ráhúzni a lábam, mert annyira közel került a csőhöz és felűlről majd egy vonalban van. ( egyszer volt szerencsém a csövet taposni és várni, hogy lassuljon a motor -az első fék kisegített). A szivatót az ülés és a tank találkozása alá dugták el, így menet közben nehézkes visszaállítani illetve a péklapát kezem a kesztyűben nehezen fér oda akadás nélkűl.
Fékek; első: néha otrombán befog,
hátsó: nedves úton és hirtelen fékezéskor hamar blokkol.
Az első 320 km-re 9 litert kért, úgy hogy volt benne egy BKV sztrájkos tötyörgés 1,5 órán keresztűl.
1250 km után még mindíg vigyorog a fejem ha felülök rá.
Eddigi leghosszab utam 2*55km ( kb 1 óra/irány) város - M0 - város. Városban nagyon jó, az M0-on picit inbolyogtam ha egy-egy kamion megelőzött ( még bejáratós és a prosi szerint is ~95 a vége!!)
Összegezve: az irányonként 1 óra kényelmesen telt, még bírtam volna, de egy fenékkel nem üríteném ki a tankot ( több mint 500 km a hatótáv!!!+tartalék)
A lámpája szorhatna nagyobb fényt, mert este az amúgy sem nagy tempót picit vissza kellett vennem néhol, mert szerintem keveset láttam.
1580 km: megvan az első csavar ami elszineződött! ( üza. tartályon a műszer keret lefogató)
Elvileg letelt a bejáratós 1500 km, így most kezdem picit jobban kihasználni a gépet= Bp-n kívül 75-80 körül utazok. Étvágy : 2,7 l/100 km eddig. :))
2600 km: Még szeretem!!! Első komolyabb túrán vagyunk túl (Maglód - Bélapátfalva oda-vissza + kis gurulások a találkozón). kb 1 és fél óra után ( nekem/nekünk ez kb.:100 km) kezdtem érezni a zsíbbadást kellemetlennek.
4070 km: Nagyon bírom a gépet!!! :D A 4000-es szervíz előtt elkezdett picit fulladozni alacsony fordulaton, bár lehet ez inkább a kánikula/léghűtés páros eredménye, mert este és hajnalban szívesebben húz a moci!
Most, hogy már összeszoktam a géppel néha bevállalom a leányaimat elvinni egy-egy rövidebb útra; nem szereti a motor! ~50-60 kilós utassal már terhelési határon vagyunk, és olyan érzés mintha tekeredne- nyeklene a váz, a motor pedig így már gyenge.
4900 km: elfeküdtem egy hatalmas vízátfolyásba menet - hirtelen húztam rá az első féket, beharapott a hátulja pedig előzésbe kezdett. Veszteség: tompított ízzó, plexi, lábtartó trepni, a bukócsőról egy 10 Forintosnyi felületen lejött a krómozás illetve az oldaltámasz éle kopott meg egy picit.
8200 km: most, hogy már nincs kánikula, sőt már-már hideg van (október) kezd javulni a teljesítmény és csökenni a fogyasztás :). kb.: 2,6-2,7 L/100km.
Amúgy semmi extra, teszi a dolgát; elvisz mindenhova ahova elindulok! SZERETEK RÁÜLNI!!!!
10600 km, (november) picit tovább kell melengetni a motort, hogy üzemi állapotban legyen. A lánc + hátsó fogaskerék kezdik a végét járni. Próbálok valami "nevesebb" cserét végezni, de nem leltem még megoldást, lehet marad a gyári, ami olcsó de gyengécske. A kézi-féklámpa kapcsoló mintha minőségi vagy konstrukciós hibás lenne, mert megint cserés lett, illetve márkatársaknál is jelentkezik a probléma.
A váltó felől, üres állásban enyhe zaj jött, mint amikor 2-3 golyócskát kergetnek körbe egy üvegben > az inditó gomb picit beragadt és ez okozta a probglémát (talán egy kicsit behúzta az öninditó tengelyt).
Amúgy pedig elégedett vagyok vele!!! De nagyon!!!
2009.04.22-12500 km - még mindíg szeretem és azt adja amit várok/várhatok tőle!
Hibalista
- 08.07.23- a kézi-féklámpa kapcsoló feladta- gari = 0 Ft
- 08.10.20 a kézi-féklámpa kapcsoló ismét megadta magát : 2000,-Ft
- 09.03. - 11800 km után! lánc és hátsó lánckerék csere ( elkoptak) = 6000,-Ft
Ide hordtam szervizbe
Crazy Motors - gari/kötelező 1000, 2000, 4000 km-es. féklámpa kapcs garanciális csere gyors és korrekt,
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Én: picit lassú és határozatlan, de ócsó :)
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 12500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |