A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Supershadow 2006 (248)

Supershadow 2006 (248) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vegyes érzelmek

Szöveges ítélet

A történet úgy kezdődött, hogy végre adottak voltak a feltételek, hogy megtanuljak motorozni. Igen ám, de kellett egy motor is hozzá, lévén nem dísznek akartam jogsit csinálni. Adott volt kb. 400ezer Ft, ennyiért vagy ezeréves öreg hulladékokat, vagy pedig ezt tudtam megvenni. Emellett döntöttem, mondván, hogy ez mégiscsak újabb, kisebb eséllyel hibásodik meg, mint egy kb. 20 éves gép, ráadásul azt tudtam, hogy az alkatrész fillérekbe kerül hozzá. Másfél év és 16000km tapasztalatai alapján kicsit vegyesek az érzelmeim. Tény és való, hogy az alkatrész olcsó, de ha mind a kétszer ki kellett volna fizetnem a blokk széthúzását, baromi drága lett volna. Az viszont szintén tény, hogy ahogy egyre jobban motoroztam, egyre jobban nem úgy használtam, ahogy kellett volna. Ezt a motort hobbigépnek találták ki, évi max 4-5000km-hez és max 90-es tempóhoz. Nekem egyik se ment, ez nyilván meglátszik a hibalistán is. Megjártam vele Horvátországot, Szlovéniát, Szlovákiát. Összességében nem érzem úgy, hogy rosszul jártam volna a motorral, viszont a hibák okoztak némi bosszúságot, főleg a kiesett motorozás miatt. Ajánlani viszont csak annak tudom, aki meg tudja állni, hogy nyugodtan közlekedik vele és relatíve keveset, viszont neki szinte örökéletű darab lesz. Városi közlekedéshez egy robogó helyett szintén jó szívvel ajánlom. Megérte-e a pénzét? Így, hogy anyagárban javíttattam, igen, ha fizetni kellett volna a munkadíjakat, nem biztos, hogy ezt mondanám.

Hibalista

- 11000km - szénkefés lett az önindító, javítani kellett
- 17000km - a kopott léptetődob miatt összeért 2 fogaskerék. ki kellett cserélni a léptetődobot, ami alapból nem volt egy nagy összeg, de szét kell húzni hozzá a blokkot. ha apám nem lenne autószerelő, húzós összeg lett volna.
- 23000km - eltört a váltófőtengely, amit csak a rajta lévő fogaskerekekkel együtt lehetett megvenni, külön nem, így egy 10ezresbe fájt. igen, tudom, hogy más motorhoz ennyiért egy fogaskereket se kapok, de akkor is pofátlanság. ráadásul a blokkot megint szét kellett húzni.
- 26000km - szétugrott a kapcsolódob. ugyan össze lehetett rakni és kivételesen nem kellett széthúzni a blokkot, eléggé elgurult a gyógyszerem...
-
- ezeken kívül csak apróságokat, ill. kopóalkatrészeket kellett cserélni, nem is tartottam számon

Ide hordtam szervizbe

A nagyobb dolgokat édesapám, a kisebbeket én magam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.