A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Ksm-200 2003 (200)

Ksm-200 2003 (200) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi motor ez, ne indulj vele a Dakaron!

Szöveges ítélet

Még kevés a km benne, a reális vélemény, majd csak több év után mondható el róla.
Előéletéről annyit tudok, hogy önkormányzati tulajdonban volt. Sok külső sérülés látszott a műanyagokon. Pl. indexek szárai töröttek, hátsó doboz törött-ragasztott, a hátsó sárvédő ferde és a fékpedál görbe volt. A műanyagok rezegtek mert pl. a tank takarót 1 db csavar fogta a 6 helyett. A fentiek kijavítása után kb.5000 Ft (a doboz meghegesztése) ráfordítással kezdtem az üzemeltetést. A karcolásokkal nem foglalkoztam.
Apró beállításokkal pl. a gázbovden nem húzta rá a gázt teljesen, és a légszűrő tisztítása után a végsebesség 95 km/ó-ról 120 km/ó-ra nőtt a saját órája szerint. Azt gondolom, hogy a saját órája kb 10 km/ó-t csalhat, bár a távolságot pontosan méri.
A nyomatéka megfelelő, bár inkább hosszabb áttétel illene hozzá, mert a léghűtés és a műanyagok minősége, már tapintásra is azt mutatja, hogy nem igazán terepre való. Ez inkább egy városi motor. Ha valaki terepen nyélgázon hajszolja, minden letörhet róla. Én enduró pályán is kipróbáltam, gond nélkül teljesítette, de a végén már jól ki melegedett:-)
A rugók terepre gyengék, városban jók. A fékek, elöl hátul tárcsa jók. A gumik gyengék, a hátsó már csere érett. A hangja hidegen kíméletért kiabál, de üzemmelegen egésszen jó.
A kuplungja érzékeny az olaj minőségére, mert először szintetikus olajat tettem bele, amitől a hidegen kuplung csúszni kezdett. (A felmelegedés után már nem csúszott.) Egy szerelő javaslatára lecseréltem az olajat az óta a hiba megszünt. Az üzemanyag vissza jelzője nem működik.
Keményebb használatra 3,5 l/100 Km kíméletesebbre 3 l/100 Km a fogyasztás.
A legjobban az ára tetszett, mert másfél évesen 245 000-ért vettem, rendszámmal (csak a regadó egy 125-re több mint 100 ezer) Átíratás, törzskönyv, forgalmi, összességében 300 000-ből kijött. Márkásabbat, ezért a pénzért 10-14 éveset kaphattam volna.
Ha kell pl. fékpofa, lánc, lánckerék stb. kapható minőségi anyagból is hozzá, mert koppintás az egész motor, úgy ahogy van.
Szerintem jó vétel volt.

Hibalista

- A hátsó kerékcsapágy csere és a lánckerék felfogatás javítása /valószínűleg a feszes lánc miatt/. A hátsó tengely cseréje meg a szar anyag miatt /a menet elment/.

Ide hordtam szervizbe

Az elődöm a Tatai Motorhoz hordta Veszprémbe.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Saját magam szervizelem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 3745
Megbízhatóság (6) Vezetett km 4300
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.