Szeretem, nem szeretem
Szöveges ítélet
2004-es modellről van szó, kék színben. Életem első robogója, igazából nem tudom eldönteni, hogy szeretem, vagy utálom.
Használtan vettem 400 km-rel, az előző tulajnál majd 2 évig állt garázsban. Új olaj és akksi kellett bele.
Amíg a fojtás benne volt 45 km/h volt a max. sebessége sík úton, de ha egy kis emelkedő jött...
Az 1000-es szervíznél kikerült belőle a fojtás érezhetően erősebb lett, azonban a végsebesség csak 55 körül van. Viszont így fojtatlanul teljesen eltolódott a nyomatéka a motornak. 15 km/h alatt semmi, enyhébb emelkedőn való elinduláskor alig tud megmozdulni, azonban utána megjön az ereje és folyamatosan húz a végsebességig.
Eléggé érzékeny a bemelegítés hiányára, főleg, ha 10 fok alatt van a hőmérséklet, ilyenkor dadog, megálláskor lefullad. Bár lehet, hogy egy karbi tisztítás segítene a dolgon.
Az eddig eltöltött kb. 1300 km alatt kb. 0,8 liter olajat evett meg.
A fékek jól fognak, főleg az első tárcsa tudja szépen csavarni a villát egy-egy durva fékezésnél.
Ami piszkosul idegesít az a riasztó kikapcsolhatatlansága. Leállítás után magától élesedik néhány perc múlva. Jobban szeretném én eldönteni, hogy mikor kapcsolom be.
Viszonylag kényelmesen elférek rajta, azonban az ülés alatt még egy nyitott sisak sem fér el normálisan.
Összességében nem hiszem, hogy újra megvenném.
Hibalista
- Érdemes az első idom csavarjait néha utánahúzni, mert zöröghetnek.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 400 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1300 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |