A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Keeway Pixel 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeretem a Pixelem

Szöveges ítélet

Több Keeway tipust is próbáltam, de nekem ez tünt a legkényelmesebbnek+ ebbe az egy tipusba fért el a felnyitható állú bukóm.
Folytással 50-et ment a vágósúlyom alatt(120kg), folytáskivétel + 4gr-os görgők berakása után ez az érték felment 60-ra.
Hidegben is pöccre indúl,kiskerekü robogóhoz mérten nagyon jól irányítható, fékei jó közepessek.Indexei, féklámpája, reflektora nagyon jó, a tompitott városra elég, közúton éppenhogy megteszi.
A két tükörben (mivel szélességem elég nagy)alig látok hátra, ezért cseréltem más tipusra.
Ha több tapasztalatom lesz irok még.

Most 3300km után az alábbi tapasztalataim vannak a mociról:
Hengerfejet kicseréltem a F-act-éra, a motor ezáltal sokkal nyomatékosabb lett.
Kétszer feldölt oldalsztenderen(a sztender rugója nagyon erős, flexel nyitottam a szögön egy kicsit, így most jó)ennek folyományaképpen (mivel a berugókarra dől a motor) beszakadt az oldaldekni, 2000huf-ért meghegesztették, erre figyeljen minden Pixel tulajdonos!!!

Ja igen és egy gyári hiba is előjött:Járó motorra ráültem, erre leállt(már azon morfondíroztam, hogy nem birja a szagomat), kiderült a gyertyakábel kirepedt, és mikor ráültem letestelt(szigszalaggal ideiglenesen gyógyítva).

A moci kisvárosi fogyasztása 100-as benzinből BIT-es gázkezeléssel(igen -nem)3,2l/100km, a végsebesség óra szerint sík uton szélcsendben 63-64km/h
még mindég a vágósúlyom alatt. A moci pöccre indul-indult, még télen is. Megbizhatóan elvitt idáig mindenhova, még a gyertyakábel is a ház elött jött ki rajta.
200km mulva megyek szervizre akkor is beszámolok a fejleményekről.

Hibalista

- Az első szerviz a folytáskivétellel együtt 10000Huf-volt, ezt egy kicsit sokallottam, de viszont olcsón kaptam bukót+ajándék olajat. - Eldölt oldalsztenderen, betört a berugókarnál a dekni(nem a motor hibája)2000huf a hegesztés. - Kirepedt a gyertyakábel(ideiglenesen szigszalaggal javitva), majd garanciában cseréltetem. - Kiégett a tompított izzóm.

Ide hordtam szervizbe

Érd Keeway márkakereskedő

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3300
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? 150 ETZ Következő motorja? GV250
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.