A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » ARN 125 (125 cm3)

ARN 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Spórolásra nem rossz!

Szöveges ítélet

Nos..ez egy ARN 150-es ami gyakorlatilag ugyanaz mint 125, csak a henger és dugó nagyobb..
Az előző gazdája kicsit elhanyagolta, úgyhogy nekem kellett a szezon elején rendbe rakni. Ami fontos volt a hosszú távú jó működéshez: csere - hajtás szíj, kuplung rugók, légszűrő, olaj csere, hajtómű olaj csere, aztán a szezon közepén a gyári KENDA gumik mentek a kukába , pedig nem voltak kopottak, csak idővel a rossz minősége mellé meg is keményedik, ezért lett helyette egy pár Pirelli Diabló ami ebben a kategóriában az egyik legjobb gumi. Amit ez a csere hozott: óriási a különbség, nem lehet összehasonlítani .. az új gumival már nem csak közlekedik az ember ,hanem élvezetes is a motorozás, meg persze biztonságosabb is ,hiszen nem csúszik meg még vizes úton sem..
A fékje kicsit gyenge ,főleg a hátsó dobfék.
A burkolatok zörögtek sok helyen ,ezért le kellet szerelni és kis csavar húzkodás után már rendben volt. A lámpái viszonylag jól világítanak. Az üléspozíció sajnos nem a leg jobb. Én 176cm vagyok és nem túl kényelmes hosszú távon. Az olajat eszegeti, de azt mondták erre, hogy normális. Azért arra mindíg figyelek, hogy a nívó alá ne essen. A fogyasztása: 2.2- 2.5 liter között van vagyis a beállítható 3 litert soha nem érte el!! Végsebesége papír szerint 84Km/h ,de a 100-at is viszi.
Összeségében nem rosz motor , hiszen a Honda X8R másolata. Aki napi használatra választ gépet annak tökéletes a kis fogyasztásával és a viszonylag olcsó alkatrész árakkal. A konstrukciója elég régi, de pont ezért elég igénytelen(léghűtés és karburátor). Ha figyelsz az olajra és az egyéb gyanús hangokra, zörgésekre, akkor hosszú távon is motor marad.
Alapjába véve azt gondolom, hogy jó választás volt.
Az extrái a távirányítóról való indítás és a riasztó ,elég jó dolgok.
A negatívum, hogy a zárt sisak nem fér az ülés alatti tárolóba, illetve a hozzá adott hátsó dobozba sem. Ellenben a hátsó doboz úgy zörög mint állat és nem lehet vele semmit sem csinálni, csak hozzászokni.

Hibalista

- Hátsó legéscsillapító, gumi alkatrészek, szilentek mind-mind csere 3 év után.

Ide hordtam szervizbe

SK

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 8500
Megbízhatóság (8) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? nemtudom
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.