A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Matrix 50 2007 (50)

Matrix 50 2007 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sokat tanultam belőle...

Szöveges ítélet

Először a pozitív dolgok : Jól néz ki, elég sokan megnézik (főleg,amikor besült és tolod 3-4 km-t)
Plusz robogó tehát lehet a lábadhoz is pakolni. Ellenben a sisaktartóba csak kisebb fajta nyitott sisak fér bele.

A negatívumok.
Hol is kezdjem.
Első saját robogóm. Újat kell venni,mert az biztosan jó... (Naiv gondolat volt)

Megvettem 270000 Jómagyar Forintért.
Mire hazaértem (5 km) hiányzott egy kipufogócsavar.
Még aznap elkezdett a digitális műszerfal érdekesen viselkedni: Hol ki hol bekapcsolt menet közben, ami eléggé idegesítő volt.
Nosza neki nézzük át az egész motort. Úgy adta át a boltos,hogy semmi guminyomás, lámpák, fékek nincsenek beállítva. Sebaj, beállítom.
200 km volt benne,amikor mentem vele egy kamion előtt,ami kb 2 méter követési távolságot tartott. Ekkor az első sárvédő egyik tartófüle eltört. A sárvédő keresztbefordult az első villa között és elkezdett surlódni az első kerékkel, amitől a motor beszitált. Határeset volt,hogy nem estem egy hatalmasat. Utána darabokratörve kirepült, egyenesen át a szembesávba,ahol pont jött egy autó. Szerencsére ki tudta kerülni a pattogó sárvédőt.

Vissza a szerelőhöz, a válasza: Biztosan valamihez odaütöttem így nem garanciális. 5000 ft volt a csere. :(

Egy hét telt el amikor az indexkapcsoló közepéről kirepült a gomb amivel vissza lehet venni az indexet.
Erre nem volt magyarázat - kicserélte. Persze egy héttel később,addig folyamatosan játszani kellett, a kapcsolóval,amikor vissza akartam venni az indexet.

1500 km-t elgurultam. Itt az idő a fojtás kivételére. Megkérdeztem,hogy biztosan bírni fogja nélküle a motor. A válasz: "Persze, 100%"
Fojtás kivétele megtörtént. Innentől kb 65 km/h volt a vége.

Hirtelen az addig 2.5 - 3 literes fogyasztás egy literrel nőtt. De ez ugye várható volt.
kb 2000 km-nél egyik pillanatról a másikra megragadt a dugó a hengerben. Az érzés kb olyan,mintha satuféket húztam volna hátul.

Mint kiderült csak abban a Keeway szervízben javítják meg a motort, ahol vetted. Hiába vagy éppen 200m-re egy másiktól. -> utánfutó, szállítás, Szerviz. Megbeszéltük ,hogy mikor viszem be neki a robogót. Odamegyek időpontra :
Bolt bezárva - anyád.
Felhívom - Nem veszi fel.
10 perc múlva csak felvette és mondta,hogy 5 perc múlva ott van. innen már csak fél órát vártam rá :(
A srác megint előadta,hogy biztosan nem volt benne olaj vagy túlhajtottam. De azért fogyasztóvédelem és egyéb lehetőségek emlegetése után csak megcsinálta.
Egy hét várakozás után ismét lett motorom. Elhoztam a szerelőtől.
1500 km kíméletes robogózás következett.
Egyszercsak elkezd rángatni meg lassulni. Már hívtam is a szerelőt,hogy mivan. Megint időpont megbeszélés persze megint nincs ott -> 40 perc várakozás. Ez pénteken volt. Hétfőre kész lesz.
Hétfőn hívom. A válasz: Keddre kész lesz. Kedden megyek érte. Elhozom 500 m-t gurulok lefullad és nem indul be újra. Megint visszatolom újabb egy hét várakozás.

Na végre jó lett. Elindulok vele egy 25 km-es útra.
20 km múlva megint besült. Pedig nem mentem 45 km/h fölé. És végig jó minőségű szintetikus olaj volt benne.
Alánézek a motornak. A szerelő nem csavarozta össze a hűtőlevegőt terelő műanyagokat, így a hűtőlevegő elszökött és a henger helyett a természetet hűtötte...

Megint szervíz: A szerelő lenéző arckifejezéssel mondta,hogy nem kéne neki húzni annyira... Erre mondtam neki,hogy talán össze kellene szerelni rendesen.

Újra szerviz. két hét múlva már lett is motorom.
Felülök rá, beindítom, olyan a hangja,mint egy traktornak.
Egy "hajszálnyival (ő ezt mondta)nagyobb fúvókát raktunk bele,hogyjobb legyen a kenése" Fogyasztás felment 5 liter fölé végsebesség 50 km/h alá. Plusz rángat és nehezen indul melegen.
Megint vissza a szervizbe. A srác közölte: " Túl magasak az igényeim ezzel a robogóval szemben"
Csavargatott valamit az alapjárati csavaron majd visszaadta,hogy kész.

Kezdtem beletörődni a sorsomba. Innen már csak egy pár hiba volt a motorral. Műszerfalon meghaltak a gombok, valamint eltört a műszerfal egyik rögzítőfüle a burkolat alatt. Így rázkódott meg csörgött.

A hátsó indexbúrák hegyes végéből mindkét oldalt ugyanott kitört egy-egy kis darab - valószínű a rázkódástól -a víz bement innentől nem volt index sem.

Amikor lebontottam az elejét,akkor vettem észre,hogy a "projektoros első lámpa" belülről hogyan is épül föl. Az izzó fényének kb 40%-át egy fémlap takarja el... Ennyit a jó fényerőről.

A kipufogót rögzítő csavar feje hiányzott. Vagy letört a rázkódástól (ez elég érdekesen hangzik) vagy letörte a szerelő,amikor szerelte vissza az új hengert.
Elegem lett. Bevittem Pesten a Tábori tuninghoz ahol mondtam,hogy nézzék át és javítsanak ki mindent rajta.

Azt mondták várhatóan egy hét lesz,mert be vannak táblázva.
Másnap hívtak,hogy kész a motor és lehet érte menni.
26000 Forintot fizettem de rengeteg mindent megcsináltak rajta. Pöccre indult, hangja tökéletes. Fogyasztás remek (3 liter) És még 4000 kilométert motorhiba-mentesen elgurultam vele.
Végül nagy nehezen eladtam az új árának a töredékéért.

Utólag belegondolva sok tapasztalatot nyertem vele viszont kb 5 évet öregedtem az idegességtől amíg használtam. Szívből örültem, hogy megszabadultam tőle.

Vettem egy Suzuki Tu 125-öt utána,ami maga volt a megváltás. 10000 km alatt csak olajcsere és fékbetétcsere kellett hozzá.



Hibalista

- Első sárvédő lerepült
- Indexkapcsoló
- Műszerfal
- Dugattyú Besült
- Csavarok rendszeresen lerepültek.
- Kipufogó csavar feje letört (pedig hozzá sem nyúltam...)
- Porlasztó eldugult / elállítódott. Szivató kiakadt.
- Mindkét hátsó indexből ugyanott kitört egy kis darab a rázkódástól.
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Ádám Motors Kft., Szolnok

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Tábori Tuning, Budapest

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.