A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Outlook 125 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Soha többet Keeway-t

Szöveges ítélet

Ez a járgány valami förtelem! Amikor elhoztam a kereskedőtől emlékezetem szerint 6 km volt benne. Rögtön mentem vele tankolni, mert persze tök üresen adta oda. Megtankoltam, és mire visszamentem a kasszától, hogy hazaguruljak vele, elfolyt egy csomó benzin. Akkor azt hittem, hogy csak túltankoltam, de később kiderült, hogy már eleve lukas volt a tank. Kicserélték garanciában és a kereskedő azt mondta "hogy a legjobb háznál is előfordulhat ilyen". Na persze.... Nem volt mit tenni elhoztam. Jártam vele dolgozni, olyan gyenge volt a motorja, hogy minden kocsi lenyomott az útról. Az előbb nem véletlenül írtam, hogy "haza gurultam vele". Nem volt igazán másra képes. Előtte egy Peugeot-om volt amibe 70-es hengert tetettem, még az is jobb gyorsulást produkált, mint ez. Egyszerűen hihetetlenül gyenge volt a 125cc-vel! Majd egyszer csak észrevettem, hogy valamilyen tócsa van alatta mindig amikor megállok. A hűtőfolyadék is el kezdett szivárogni. Vissza a szervízbe... Az egyik bilincs volt lazán megszorítva, a hűtőfolyadék több mint fele elfolyt. Még jó hogy időben észrevettem, éppen nem főztem még meg a motort. Megcsinálták, utántöltötték. Utána is melegedett kb 5 kilóméter után bekapcsolt a ventilátor és dolgozott a szerencsétlen amíg az ember úton volt vele. Konstrukciós hiba!
Majd rá egy nappal hátul a hátsó keréknél olajszivárgást vettem észre, amiről kiderült, hogy a hajtóműolaj volt. Ezt már nem csináltattam meg, mert a kereskedő közben megjelent a szervízműhelyben és az a "hozzánemértő" barom azt mondta a beosztottjának, hogy tömjük be a lyukat valami tömítőanyaggal, akkor nem fog szivárogni. Mondtam, hogy ez nem oldja meg a problémát, mert az biztos nem normális, hogy egy akkor még 900 km-es motorból így folyik az olaj. Leüvöltötte a fejemet és kijelentette, hogy én nem értek hozzá, majd megkérdezte, hogy "akarom e, hogy ne szivárogjon belőle az olaj? Ha igen, akkor fogjam be és hagyjam, hogy végezzék a munkájukat!" Hagytam. Ezért írom most ezt, hogy mindenki tudja, hogy a diósdi kereskedőnél motort ne vegyenek, mert csak átvágja az embert!
Figyelem!!! A szervíz és a kereskedő nem ugyan az! A szervízzel társult a kereskedés. A szervíz jó, más motorokat is szerelnek, hibátlanul!!! De a kereskedést üzemeltető XXX Miklós egy hozzánemértő, nagyképű barom! Ráadásul átveri az embert, mert olyan gépet árul, ami már akkor rossz amikor kigördül onnan.
Amikor az ezres olajcserén voltam láttam ott egy másik ilyen Outlook-ot. Megkérdeztem hogy: ez is gazdára vár? Azt mondták, hogy nem, ennek nagyon melegszik a motorja, felforr a hűtővize néhány kilóméter után és az új tulaj nem tudja használni. megnéztem a km óra áláást és nem volt túl az 1000 km-en sem a robogó. Képzelem az a tulaj hogy szídja a márkát! Tehát, nem csak az én robogóm volt hibás, hanem ez gyári, konstrukciós hiba lehet!
A benzintank lyukas mivolta, a hűtővíz folyása, a motor túl gyors melegedése és a hajtóműolaj szivárgása egy 0 km-es 570,000 ft-os robogótól már túl sok volt ahhoz, hogy megtartsam. Eladtam.

Mindenkinek szeretném felhívni a figyelmét, hogy Keeway-t NEM ÉRI MEG VENNI!!! Inkább egy használt olaszt vagy japánt, csak kínait ne!!!! Tanuljon mindenki az én mellényúlásomból, mert ha meg akar szabadulni tőle később az ember, nincs az a kereskedés amelyik beszámítja egy másik motor árába. Végre elagdam, majdnem az otthoni békém is ráment, 320,000 ft-ot buktam rajta, de nem érdekel!!!! Azóta rudok aludni!

Hibalista

- Benzintank lukas volt amikor elhoztam a kereskedésből, hűtőfolyadék szivárgott, hajtóműolaj csöpögött, túlmelegedett a motor

Ide hordtam szervizbe

Diósdi Keeway NewJet Kft motorkereskedés. A tulajdonos egy bizonyos Miklós nevű ember. Nem ért hozzá és még rossz indulatú is! Csak azért nem adtam 1-es "osztályzatot", mert a kereskedés nem egyenlő a szervízzel. A szervízben lelkiismeretes, tényleg jó szakemberek dolgoznak. Máskor is vinném oda a leendő motoromat szereltetni, ha az a Miklós nem lenne ott! A SZERVÍZ TÉNYLEG JÓ!!!!!!!

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Speedfight AC Következő motorja? ER5
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.