Remélem nem nyúltam mellé
Szöveges ítélet
Kecskeméttől pár km-re lakom,és ha több elintézendő dolgom akadt a városban,kis robogóval fél napba,autóval tetemes parkolási pénzbe került.Kellett egy 125-ös motor,aminek olcsó a fenntartása,könnyen kezelhető és normál használat mellett sokáig szolgál.Hosszas keresés után ennél a robogónál maradtam.Nem utolsó sorban,mert a vágyott Yamaha YBR 125 bő 400 ezer forinttal került volna többe.2011.május végén Cegléden vásároltam az OUTLOOK-ot újonnan.
Vételár+reg.adó+műszaki+üzembe helyezés+biztosítás+stb.:520000 Ft.
Ami azonnal kiverte a biztosítékot,az a 95000 Ft.reg.adó volt!
A bejáratás alatt 165 km-nél megszorult a karburátorban a membrán.A membrán alján levő hengeres rész és a hüvely közé egy leheletnyi porszem szorult.Kimostam és tökéletes azóta is.
Első szervíz 1000km-nél 10500 Ft. A későbbiekben 3000 km-enként kell vinni.
Ami nem tetszik: Rettenetesen zavar hogy teletankkal indulva kb.3,4-3,8 liter fogyás után már tartalékot jelez az üzemanyagmérő óra.A tank egyébként 7 literes.A műszervilágításnál hiányolom,hogy este a mutatók helyzetét találgatni kell,mert azok nem világítanak.Lehetett volna olyan anyagot találni amin átszűrődik a fény.Az oldalsztendernek nincs reteszelt végállása nyitott állapotban,ezért teljesen sík betonon,az erős rugója miatt képes eltolni a motort.Életveszélyes.Valamint,beindítás után 3-4 percig kell melegíteni,és csak utána lehet terhelni.
Tavaly december közepétől idén február közepéig le volt állítva egy féltetős garázs alatt,motorponyvázva.Akku a szobában.Beindításkor elsőre,szinte azonnal indult.
Fogyasztása bejáratás alatt 2,4-2,5 l/100km.Utána átlagos használattal,max.80-nal,2,7-2,8. Wynn's súrlódáscsökkentőt használok,és AGIP 98'ast tankolok.
A menettulajdonságait tekintve az ereje városban több mint elég,de országúton is megállja a helyét.3000 km-nél egyszer kipróbálva a vége 8700-as fordulatnál 105 km.Csak a kíváncsiság miatt.
Összegezve,eddig nekem nagyon bejött,és remélem még sokáig jól dolgozik a pénzéért.
Hibalista
- Karburátorban a membrán megszorult./Saját kezüleg/ - Hátsókerék defekt,találkozás egy raklapszeggel./Gumisnál 700 Ft./
Ide hordtam szervizbe
Cegléd.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3120 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Novara City 4 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |