A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Ksm-200 2003 (200)

Ksm-200 2003 (200) 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Remegő fostalicska

Szöveges ítélet

18 lettem és hat filléres keretből választhattam egy ilyen dágaságot azért vettem meg mert havernak volt exceed je es o nem panaszkodott. Meg nem volt meg a jogsim véletlen eldoltottem a kertben !!! Elhajlott a telo es a kormány sebaj vegyünk rá excerd villát és wr fejidomot meg sarvesőt.a gyári kenda hajadra gumik a földutcan kívül semmire nem jó. Continental contiexcape egy jó gumi nekem is az volt rajta. A hátsó telót egyetlen ugratással nyírtam ki ja es a koplett hátulját pedig ugyanezzel a mozdulattal hagytam ott. Sebaj gyártunk laposvasból hátsó lámpa index és remdszamtartót legalabb azt nem hagytam el aztán olaj folyamat folyt a túlfolyón egészen.addig.míg el nem fogyott azt mondták azert mert tul.toltottem de min es max jelölés között van akkor csak nincs tultoltve ja es az olaj folyt meg a lz olajszint ellenorzonel a sebvaltonal a szelepfedélnél es amikor eladtam mar a hengerfejbol is. A blokkjarol annyit ha nem allt volna 10 évet valszeg nem lett volna olakfolyás a karbija egy szar mert az keeway de a többi része a blokknak jó mert honda licensz a futómű es a vaz tragédia 120 korul mar elet veszélyes a blokk ráz mint a fele szóval alpjarat utan minden idomot fogsz hallani csak motort nem a kezedet kirázza a helyéről 100 km utan mar mindened faj de mondjuk el lehet nézni razast hiszen ezt a blokkt kb az 1972 es honda xl 200 ban hasznaltak a vazrol meg annyit hogy kb úgy nyeklik nyaklik mint egy öreg Csepel kerékpár

Hibalista

- Hetente elhagytam egy zsák csavart\izzókat is lehetett bőven villa egy eldontes alatt elhajlott es akormany is minden gumi eohardt rajta szét lengescsillapitók ritka szarok

Ide hordtam szervizbe

Soha nem látott szerelőt mert a blokkja honda

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 325
Megbízhatóság (5) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? tzr 50 Következő motorja? gs 500
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.