Összemixelt kínai
Szöveges ítélet
Sokat nézegettem a robogókat,dolgozni bejárni kellett, kímélni a kocsit, meg a bukszámat. Az ARN kellően nagy testű, négyütemű, szóval beleugrottunk, az asszony pajtásnak és nekem is vettünk egyet-egyet. A blokk a léghűtéses 125-ös Malaguti Ciak-ból származik, de annál jóval gyengébb. A váz viszont egy az egyben a Honda X8R-ből jött(nagyon jó!) az idomokkal együtt. Légszűrő és kipufogótuninggal nagymértékben erősödött, de a rendőrök miatt visszakerült a gyári. Városi használatra elegendően dinamikus, túrára tuning nélkül nem alkalmas,és nem is elég kényelmes hozzá. Érdekes, hogy a két motor közt hatalmas különbség van, mind erő, mind zajok szempontjából, az enyém lazán megy 100-at a 110 kilóm alatt, a másik 90-et nagy nehezen. A futóműve sportos, kicsit kemény, de kanyarokban egész nagymotorosan dönthető, és meglepően stabil. A fék elegendő a teljesítményhez, viszont a gyári gumikat azonnal cseréld le, mert nagyon csúsznak, még melegen is! Az enyémet átfényeztettem, mert a gyári festés gyorsan kopik. Összességében jó motor, nem hagyott cserben, és keményen hajtva némi élvezetet is nyújt.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Vöszi Bt. Dombóvár
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |