NEO avagy a Keeway MATRIX 50->70
Szöveges ítélet
Nekem is nagyon tetszet a formája!!! Elsősorban a kipufogó nyak felvogatása volt ami cserére szorult ,(akárhogy meghúztam a csavarokat 150-200 km után újra meg kellet húzni őket..)Aztán a kipuf. cső is megadta magát a katalizátor előtti részen, ketté tört! Ez annak is betudható szerintem, hogy mivel én még az elején beleraktam a (Dellorto 17.5mm) karburátort, ami ugye jobb arányban adagolta a naftát.. és hát mondhatjuk úgy is hogy szétéget a kipufrendszer:) Aztán vettem rá egy Sportkipufogót(Tecnigas)Így már egész szépen ment a kicsike de csak 25-30km/h kezdett húzni(nem úgy mint egy gilera)->kicsit gyengébben , azért érezhető hogy nem minőségi anyagokból készült. Aztán a hajtáson kelett állitani Új ékszíj , görgők stb.. Aztán jött a légszűrő malossi "sport" légszűrőre nem volt akkor pénzem de ahogy körbe érdeklődtem a tuningosoktól nem is kell olyat venni a gyárit egyszerűen át lehet alakítani:) a Beszívótorkot (gumicsövet) ami a szabadból szívja az Air-t azt egyszerűen ki kell venni csak bele van patintava.. Ettől jobban ment és Durvább lett sokkal a hangja:)! PAkolhatósággal nekem gondok voltak igaz nekem nem is volt hozzá dobozom.. De ahogy olvasgattam nem is baj:) A csomagtérbe sajna az én sisakom nem férbe:( De talán egy kisgyerek sisakja ami nyitott :(:( Én egyszerűen megoldottam a pakolásokat vettem hálót és ami cucc volt azt a csomagtartókonzolra kötöttem:D Ami nagyon tetszett már az elején benne , hogy széles hátúl a gumi, jól lehet döntögetni->gondoltam én de sajnos a gumi keverékkel valami baj van. A keverék maga puha de alig tapad igaz még így is elég durván lehet kanyarban dönteni. A fényszórók elég jónak mondhatóak Projektoros ami robogóknál nem megszokott és erőss fénye van, bár nekem a hátsó lámpával meggyűlt a bajom, nem tom mért de a sima piros fény nemvilágit de ha fékezek akkor igen (nincs elszakadva a szál) sajnos elég komplikált eltávolítani a hátsó lámpát..:( így nehéz javítani) VAn benne riasztó ami sokat számit mert ha letettem egy durvább környéken és ráadtam a riasztót akkor már nem anyira figyelgették. Elég élénk hangja van a riasztónak(bántja a fülem). Kulcsról inditható ami annyit takar hogyha naon sietsz És szaladsz a motorhoz akkor futás közben beindithatod és csak rápattansz aztán gáz..... FUTÓMŰ: Nekem a fékekel anyi bajom van hogy a hátsó fékpofa (a gyári) GYorsan kopott , pedig mindig utánállítottam, Az első elég jól fog (egy robogóhoz képest) de maga a féktárcsa is erősen kopott:( Tengely táv elég nagy nem lehet egykönyen kerékre kapni igaz nem is erre való! Kicsit kemények a lengéscsillapítók-de engem nem zavar. Városban elég jól lehet vele cikázgatni mivel Közepes méretű, az autósok könyebben észre veszik:) Lényegébben ennyi! + én eléggé sportosan használom (valószínű a fékeket nem erre tervezték)Jah meg raktam bele egy (Malossi) 70ccm-es hengert, most azt járatom (300km-t kell járatni) be márha az időjárás engedi... Idáig elég jól megy de nem merem még pörgetni mert félek hogy megragad a dugó a hengerben. De lényegesebben erősebb lett de ez majd csak a bejáratás után fog igazán feltűni mikor hozzá lesz hangolva a hajtás , kuplung...stb... Öszesítve én nagyon szeretem de a sok szervízelést meguntam és inkább olaszra cseréltem a lelkét:D Így mindkettőnknek jobb:D Szerintem erős 5ös!!
Hibalista
- leírtam:D
Ide hordtam szervizbe
Debrecen HAtvan utca Kewway kereskedés.<- Pocsék kiszolgálás drága , nem a megfelelő alkatrészt adták hozzá(roszat rendeltek) sokat kell várni az alkatrészre!!:(
, majd Miki robogótuning műhelye.<-Nagyon jó ,jó ár , viszonylag gyorsan és jól dolgozik.
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 6500 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 0 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |