A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

F-Act 50  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem árt, ha tudod hogy működik.

Szöveges ítélet

Az egész úgy kezdődött, hogy kellene valami amivel tudok naponta 30 km-t közlekedni gazdaságosan. Mivel csak 'B' kat. jogosítványom van, és a rendőrségi szervektől az átlagosnál jobban félők csoportját gazdagítom, ezért csak az 50 ccm jöhetett szóba. A márkáról és úgy egyáltalán Kínával kapcsolatban szinte csak rossz dolgokat hallottam. Ennek ellenére mégis ezt vettem. Persze mondanom sem kell, hogy az első pár 1000 km alatt elestem 1 párszor, szokni kellett. Ez szerencsére nem nagy gond a váz tudniillik olyan vastag hogy egy 500-as gépen is simán elég lenne. Az a néhány karc meg, ... hát ilyen az élet. Az első fék elég jól fog (az egyik bukta pont ebből adódott).

Az első 4000 km gond nélkül belement. Sajnos fordult a kocka, a szabadonfutó görgő kicsit szögletesre kopott a házában. Tünete: Önindítózás és berúgás alatt szörnyű zaj. Nem lehet elindítani. Önindítót kiszedve simán berúgható. Az alkatrészek ára nagyon baráti, viszont egyik rokonom esztergált nekem 3 görgőt egy kiszuperált csapágyból, így a javítás költsége 0 Ft lett :) Az akkumulátor az első télen elhalálozott, de tanultam belőle, az újat télen fűtött helyen tárolom. Amikor az idő teheti (> 5°C és nem szakad az eső) mindig ezzel járok.

Most 6900 km van benne. Sajnos a tank elég kicsi, így sűrűn kell tankolni, sebaj a kutas hölgy elég csinos. Az ülésről folyton előre akarok csúszni, valami kis modding-t majd végrehajtok rajta. Az indexrelé rettenetesen hangos, egy kis szigetelőszalag megoldotta. Összességében nem annyira szörnyű masina, ha nem vagy rest egy kis szerelésre, és vannak szerszámaid akkor jól ki lehet jönni vele. Szerintem anno megérte az árát, (250 ezer) + ajándék hátsó doboz + sisak. Az első sárvédő könnyen elreped, szerintem konstrukciós hiba, talán feszül is, de egy adag pillanatragasztó megoldotta a problémát.

A robogót nem száguldozásra tervezték, sőt ez a típus kifejezetten lomha pedig még a nevében benne volt a 'racing' szavacska is :D. Elég testes, nehéz robogó, de ez csak tologatva érződik, ha rajta ülsz a kemény 60 km/h -s végsebességet könnyen eléri, és a kanyarokat is jól veszi.

Egyelőre ennyi, majd jövőre is írok pár sort...

Hibalista

- - akkumulátor - - szabadonfutó görgő - - első sárvédő -

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 6900
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.