nem a legjobb motor
Szöveges ítélet
2009 februárjában vettem 0 km -esen. Hát még nem döntöttem el hogy megérte-e. Mikor elhoztam a kürtje csak akkor szólt amikor gondolta vissza a szervízbe 10 perc után kész, csak állítani kellett rajta. Utánna vettem észre hogy elrepedt az első sárvédő. Garanciába két hét alatt meg is jött az alkatrész. Későb az űlés elrepedt a végén már ülni is alig lehetett rajta. még szerencse hogy egyszerre szóltam a sárvédővel igy egyszerre meghozták. Az első teleszkóp szimeringjét azóta is várom már nincs benne egy szál olaj sem, állítólag a gyárban nincs szimering (komolyan egy vicc gyárba nincs szimering).
Ja közben figyeltem hogy 2000 km alatt evett meg 3 dl olajat ezt kiszámolva kb 1/180 keveréket használhatott (a jó öreg simson 1/50 keverékkel ment). Szervízben annyit mondtak hogy öntsek egy kicsit hátulra is. Elől a km/h tartó idom fél oldala kegyetlenül lötyög szervízben két csavart kiszedtek, szétfeszítettek a gyerek belenézett és azt mondta hogy ez így áll nem lehet neki mit csinálni. Hát kösz. Most vettem észre hogy a tárcsafék szerkezet lötyög nem tudom vissza merjem-e vinni. úgyse sok mindent csinálnak neki. Amúgy a szerelő jó gyerek jól dolgozik ha ott van néha, nagy ritkán a szervízben.
Végsebessége folytás kivétele után 62 km/h a kezdetben említett 70-80 -hoz képest kicsit kevés.
Hát röviden ennyi.
Hibalista
- Kürtje nem működött
- Első sárvédő eltört
- Űlés elrepedt
- Első teleszkóp szimering-je engedi az olajat
- Az első idom
Ide hordtam szervizbe
Zámmy Kft. Püspökladány
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 2143 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |