A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

KSM 200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Maga a borzalom...

Szöveges ítélet

Hol is kezdjem? Friss motoros jogsi mellé kellett valami kezdő motor, olcsóért. Szoci gépet akkor még nem akartam, maradt a kínai csoda.
A motoron supermoto szett volt, 17-es felnik, elöl 120-as, hátul 140-es gumikkal, ettől a motor úttartása rettenetes, kanyarodni képtelenség vele.
A blokk harmatgyenge, a váltó rövid úton, gyorsan kapcsolható, de néha akadozik, üreset néha alig lehet találni.
A benzincsap, szivató elérhetetlenül rossz helyen van.
A szerelhetőség rossz, sok átgonolatlan részlet van rajta.
Az első fék mai viszonylatban egy vicc, a hátsó az valamivel jobb.
Az alkatrészárak mai motorokhoz mérten olcsónak mondhatók, de nagyon gyenge minőségűek. A rendszeren meghibásodó alkatrészek meg ráadásul még relatíve drágák is. (pl lámpabúrák, indexek, bowdenek, stb)
Összeségében kb annyit tud mint egy ETZ 150. Az ETZ talán max fél literrel többet eszik, meg nincs önindítója, de ez meg rezeg mint állat, 85 felett 15km alatt szétrázza az ember seggét. Kényelmetlen, nehezen vezethető, egyszerűen rossz.
Az utaslábtartó konzolja és felfogatása gyenge, alulméretezett, törésre és repedésre hajlamos!
Végsebessége áttételtől függően 90 és 110 km/óra között van. A áttételtől függően persze vagy csak lassan megy, vagy alig gyorsul. Városon belül még egész jól használható rövidebb áttétellel, de hosszabb távra (25km max) semmiképpen nem való.
Összeségében: ÖNNEK EZT NEM AJÁNLOM, 100x inkább egy ETZ feleennyiért, sokkal jobb, és ráadásul megbízhatóbb is.

Hibalista

- bowdenek cserések voltak, láncszett, teleszkópszimering, akkudoboz törött, indexek (fehérre kifakulva), lámpabúra (fehérre kifakulva), repedt rajta minden műanyag (pillanatragasztóval megragasztva), fényváltó kapcsoló, tanksapka zár hiba, láncvédő, kipufogó csupa rozsda és reped a hegesztésnél, riasztó nem működik, utaslábtartó konzol repedése, valamint minden csavar kilazul a rezgéstől, menetrögzítő mindenhova ajánlott!!!

Ide hordtam szervizbe

én magam

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2002
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (4) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? ETZ 250
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.