Lomha hulladék
Szöveges ítélet
Városi használatra vettem, egy ideig ment (pár száz km), aztan jöttek a hibák. A karbit kell tisztítani állandóan, mert nem indul a motor. Tipp: ha berúgni nem lehet, néha működik a távirányítós indítás. Fogyasztása messze nem optimális, hajtásnál 3,5 felett is megeszik, ami egy robogónál sztem nagyon sok. Apropó hajtás: a fojtás ki lett véve, ekkor még hazafelé úton 80-at mutatott az óra, aztán másnapra már csak 65 volt a max. sebesség. Ez még nem lenne baj, ha tényleg annyival menne, viszont 65 helyett csak 55-ot megy, és iszonyat lassan indul meg. Régi kis yamahámmal porig aláztuk lámpánál az autókat, de most... Érdekes látvány lehet, amikor egy robogós tartja fel az autókat. (70kg vok.) Megvételnél sajnos elhittem, hogy a fojtás kivétele majd segít, de a valóság ettől messze maradt. Szerintem nagyon gondolja meg aki ilyen robogót szeretne venni, igaz, hogy viszonylag jól néz ki és sok a extrával együtt olcsónak is tűnik, de sajnos annyit is ér. Vagy még inkább sokal kevesebbet. Üzemanyagzabáló, de cserébe lomha és megbízhatatlan. Szerintem sokkal érdemesebb megfontolni egy használt, hasonló árfekvésű japán, esetleg olasz márkát. Akinek hasonló van, sok sikert kívánok hozzá, többet, mint amennyi nekem volt.
Hibalista
- Akkumulátor 2x, csere
- Karbi allandóan tisztításra szorul
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 1000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.3/10) |