Lassú, zajos, de olcsóbban visz munkába mint bármi más...
Szöveges ítélet
Ismerőstől sikerült hozzájutnom egy ilyen kis cirkálóhoz jutányos áron.
Napi munkába járáshoz, és kezdő lépésnek szántam B125 felé. Eleinte nagyon örültem, végre szabad levegőn, két keréken, mások meg főnek az autóban.
Szóval egyszerűség kedvéért, pozitívumok:
Olcsó jószág, egy emberrel kisebb (max 15km) még elfogadható kényelem (186cm vagyok), autóhoz képest jónak mondható fogyasztás (2,8-3,1L/100km), plusz dobozzal komplett bevásárlást meg lehet ejteni, viszonylag stabil a kanyarvétellel sem volt gond. Alattam végsebességre megy 60-at (110kg-val) és a rugó is elbír.
És a negatívumok:
Nem valami erős, ráadásul igen furcsán "köhög" össze-vissza. Az alapjárat időjárás függvényében változik indításkor, ha meleg van (25°C felett) jellemzően lefullad, ha nem húzok neki egy kis gázt. Bár végre alattam megy 60-at, a kis kerék miatt a jó magyar utakon 40-45-nél többet úgy sem tudok menni.
A tank elég kicsi (5,2L) ráadásul max 4,8-at lehet kihasználni, utána 2 döntés kanyarban és már meg is állt. Az üzemanyag szint jelző meg össze-vissza mutat. Először 35km-ig meg sem mozdul, utána 20-asával esik, végül üreset mutat mikor még van benne kb. 40km. Nyáron fullra tankolni pénzkidobás, nekem a hőtágulástól (tankoláskor kora este kb. 22°C, másnap napközben 33°C) a túlfolyón elcsepegett közel 1 dl...
Gyári gumikkal vizes úton majdnem felavattam a burkolatait, szerencsére testalkatomnál és súlyomnál fogva meg bírtam tartani (párom tuti leírta volna...)
Hibalista
- Eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Még megúsztam ezt is. :)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2010 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 2900 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | CBF 125 |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |