Közepes tiszti hátas
Szöveges ítélet
2007 tavaszán vettem.Ahogy elő van írva,bejárattam.1000 km-nél kivették a folytásokat melynek következtében szépen kezdett gurulni.Többször ért kellemetlen meglepi,mert meg-megállt,mintha kihúztam volna a kulcsot belőle.Először arra gyanakodtam,hogy eldugult a tanksapka szellőzője,de mint a legutolsó ilyen megállás után kiderült,megragadt /soha nem hajtottam jobban mint kellett/szegénykém,csak most az előzőekkel ellentétben,nem indult ujra.Bevittem a szervízbe,közölték:egyszerű ügy biztos a fúvóka dugult el.Később korrekten rámcsörögtek,hogy nyugodtan hazabuszozhatok,mert komolyabb a baj.Azóta túl van fődarab cserén,ismét járathatom.Javasolták,hogy tankoláskor öntsek egy kis olajat a benzinhez,biztos ami biztos alapon.De ha gondolom,azután is dúsithatom a keveréket mesterségesen is. Jól gyorsul,jó az úttartása,kiválóak a fények.Ami nem tetszik,az a műanyag cuccai,igencsak zörögnek.Lehetne kényelmesebb is,de ennyi pénzért ne várjon az ember csodát.Jók a fékek.A hangja egy kicsit érces/nekem/,gondolom egy jófajta kipufogó dobbal ez is változtatható.Összességében,jó kis moci. Még egy jó darabig hajtom,aztán majd meglátjuk.Ajánlom mindenkinek,akinek nincs pénze csodajapánolasz motorra.
Hibalista
- Egyedül a lelke halt meg 3030 km-nél,komplett henger dugó,gyűrűk,tűgörgő csere volt,hál´istennek garanciás.Állítólag gyárilag rosszul lett fúrva.
Ide hordtam szervizbe
Zámmi kft Pladány
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Jó srác
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 3040 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |