A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Cruiser 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kissárkány

Szöveges ítélet

Én kifejezetten ezt a motort kerestem. Munkába járáshoz kerestem alapból egy kis fogyasztású (2,5 liter/100km egy személyjel, 3 liter/100km kettővel és csomagok), olcsó fenntartási költségű (biztosítása negyedévre 800,-Ft volt,szerviz csak az óradíjak voltak magasak az alkatrész meglepően olcsó)motort amivel egy gépkocsi 80-90-es sebességével eljutok a célomig. Persze ha már veszem akkor legalább tessen is, hát így lett chopper. Használtan, szalonból vettem egy évesen. Az előző tulaj nagyobbra cserélte így volt még rajta egy év gari is. Eleinte féltem, hogy szerviz igényes lesz. Nem volt az. Rendszeresen hordtam a megadott időben szervizbe,ha az elején rendben meghúzták a csavarokat és ezt követően is figyeltél rá nem volt gond. Mindig pöcre indult nem hagyott cserben. Amit nem szerettem rajta. 1,5 liter tartalékra van beállítva a tank. Ez az egy és fél liter elég lenne kb.50 km-re de mivel a tank alján löttyen elég levegősen szívja fel és ha már emelkedőre vagy lejtőre kerülsz akkor már megáll mert nem képes felszívni. Így én a napi kilométer számlálót néztem, mennyin áll és így tankoltam. Bejött.Egyszer a gyújtása adta be a kulcsot, már jó előre jelezte, hogy van valami gond, mert nem akart rendesen gyorsulni, érdekes módon eljutottam oda ahova akartam, leállítottam és aztán nem indult. A szervizben mivel garis volt meg kicserélték az egész dobozt. Azt követően nem volt vele gond. Bejártam vele kicsiny kis hazánkat párommal, mindennap munkába 100km-t nyomtam vele. Igazi chopper, szemlélődő motorozást 90km/h-s sebességnél adott. 250 ccm-es nyilván nem egy erőgép, de két személynek is ennél a sebességnél megfelelt.Nem szabad tőle elvárni 2500ccm-re 150 lovat. Ez ennyi, ennyit visz, és ezt szépen rendben. Tetszett rajta, hogy mindenhez kicsit kellett mozdulni. Sebváltó, fékek, kapcsolók. Nem kellett nyújtózkodni mint mondjuk egy dragon, hogy elérd a kormányt, vagy emelgetni a lábad váltás közben. Fárasztó ugyan is hosszú távon. Itt minden közel,kis mozdulatra megtalálható.Sokan nem értik miért kis távolságúak a fokozatok közötti utak. Ezért. Ami zavaró volt az első fék és magasabb fordulatszámon a rezgése. Az első fék nagyon erős, és képes volt blokkra megfogni a kereket. Finoman kell hozzányúlni, különben kifékezi alólad és kicsúszik. A rezgés 100-110 körül kellemetlen, nem szereti a motor már ezt a fordulatot.Tettem rá bukócsövet, háttámlát és egy cm vastag párnázott ülés huzatot. (a huzat kivételével eredetit mert van csak tudni kell kérni a forgalmazótól. a huzatot csináltattam). Innen az asszony is szerette, pláne amikor a két hátsó lengés csillapítót a legfinomabb lengés elé egyel állítottam. Élvezte az utat, nem rázott. A gyári dolgok közül a lánc fapadkát sem ért. Akinek van, érdemes rá költeni mert munkát, bosszúságot takarít meg vele. Én is lecseréltem és nem bántam meg. A másik rossz ami az eredeti gumikat érinti. Ugyan is viszonylag magasan ülsz és kanyarban a magasabb súlypont miatt könnyebben megcsúszik. Képes vagy nagyobb sebességgel belemenni a kanyarba akár lámpánál is és már a fara meg is mozdul. Így érdemes rendes gumit rátenni, igaz amíg a gyári van rajta addig az sokat is bír, de keményebb és kevésbé tapad, mint pl. egy más jobb márka.

Van egyébként belőle hátsó szíjhajtású is és le is lehet cserélni a láncot ilyenre. Akkor még egyenletesebben és csendesebb. Jól felszerelt motor és 250 ccm kategóriához képest nagyon jó tapasztalatom van vele. Első motornak is szívesen ajánlom.
Kellemesen csalódtam a márkában, jobban féltem tőle mint azt megérdemelte volna.

Hibalista

- - elektronikus gyújtás, még garanciában a teljes dobozt cserélték mivel ki van öntve és nem javítható.Egyébként 23eFt.ha újat veszel bele.(dragStar-é 180eFt.) - - lánc megnyúlt. Az eredeti lánc nagyon gagyi 1000 kilométerenként utána kellett állítani (a gyári lánc 5-6000,-Ft). Lecseréltem egy "O" gyűrűs német láncra (22eFt.), na ég és föld a különbség. Nem csapkod, nem csörög. Utánaállítás 4000km után minimális. - - kormánykapcsolóban az index kapcsolója, rugó eltört. A teljes kapcsoló szet cserélve új, cirka 4500,-Ftért. Ennyiért nem érdemes benne piszkálódni és egy teljesen jó kapcsoló csoport lesz megint a kormányon. - - megütöttem a kipufogó alsó díszlemezét, krómozott. Basszus mondom ez drága lesz. 1600,-Ft volt eredetiben és ingyen elküldték.

Ide hordtam szervizbe

- Omega Motor. Alapból Yamaha szerviz. Nem lepődtek meg a látványán és nagyon jó véleménnyel voltak róla.Nekem is a szervizről. Gyorsan jól dolgoztak. Az ár közép kategória.

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1900
Megbízhatóság (9) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Yamaha XVS650A
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.