Kínkeservesen csak egy csodát faragtunk belőle! :)
Szöveges ítélet
Ezt a motort használtan vettem, azt hittem minél újabb annál kevesebb lesz vele a probléma! Hát tévedtem, mikor megvettem nem voltam túl okos mert nem néztem meg alaposan! Ebből is tanul az ember, elhoztam a motort és az már furcsa volt, hogy az első 20km-en felforrt a víz, vissza a kereskedőhöz mondtam neki mi volt a gond, szétszedtek és megállapították, hogy csak a nyomás benttartó kupak volt lelazulva! Utána használgattam egy ideig nem is volt vele gond, de egyszer csak tönkre ment a hőmérséklet jeladó és így mindig nullán állt a vízhőfok, és itt kezdődtek a gondok mert volt benne kb 2000km-er amit bele tettem és már is tönkre ment de az nem elég mert folyamatosan forralta ezek után a vizet is! Elmentem vettem egy bontott hűtőt, mert valaki azt mondta biztos a hőgomba ment tönkre mert a ventilátor nem ment de a víz fortyogott és köpte kifele! az is valószínű, hogy rossz volt mert ezek után pörgött a ventilátor de a víz továbbra is forrt! Elvittem egy szerelőhöz akik szétszedték megcsinálták nekem mert kiderült, hogy még is csak hengerfej tömítés ment tönkre, és a jeladó. ezek után ez a probléma megoldódott! De nem telt el ez után 2hét se és mentem vele mikor egyszer csak kiszakadt a motor a helyéről! Nem tudom, hogy előtte balesetes volt vagy csak a silány kínai munka tette de ott ahol a vázhoz van rögzítve a motor a gyári hegesztés elengedett és kiszakadt az egész! Tépett csöveket kábeleket és ketté törte a szívócsonkot! Szerencsére ez 1hetet vett igénybe egy szervízbe mire orvosolták! Igazából megerősítették rendbe rakták! Ezek után a hatalmas problémák után már majdnem, hogy szívből utáltam ezt a motort de úgy voltam vele ha már most vettem akkor nem adom el! Azóta mint ha kicserélődött volna! Semmi baja nincs mentem vele már ezek óta kb 9000km-t és a kötelező szervizeken és a kilóméter spirál cseréje óta semmi gond nincs vele! Igazából ami jó benne, hogy nem fogyasztja az olajat mert ami ez előtt volt az egyenesen zabálta! És igazából nagyon jól is húz! Összességében meg vagyok mostanában elégedve vele és kezdi egy kicsit most már belopni magát a szívembe!
Nekem ez a motor nem egy hétköznapi hobbimotor hanem munkába használom! Futár munkára! Ami azért jelentősen igénybe veszi! Ezért is 3000km-en ként olajcsere, 6000-7000km-en ként Görgő csúszka és 10000km-en ként ékszíj csere!
Nagyon olcsó hozzá minden alkatrész ez pozitív! Nagyságrendileg ez úgy néz ki, hogy a Kollégámnak volt egy Yamaha amihez kellet szívócsonk ami 10000FT volt bontóból! Nekem az új a Keeway-től 3500ft- volt és minden ilyen olcsó hozzá!
Hibalista
- Hengerfej tömítés, hőgomba, hőmérséklet jeladó! Kilóméter spirál, Kiszakadt a motor!
Ide hordtam szervizbe
Sima Team Motorszervízbe szoktam hordani!Ez zuglóban a Szomolány utcában van! Nagyon pozitív amit tudok róluk nyilatkozni, ez már a sokadik motorom amit hozzájuk viszek mindig tökéletesen megcsinálták nekem a motoromat nagyon jól dolgoznak és jó áron! Egy gond van velük folyton annyi munkályuk van, hogy csak hetekkel előre bejelentkezve tudják vállalni a motoromat! De szerencsére most úgy megcsinálták, hogy már hónapok óta nem kellett vinnem hozzájuk!
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Scooter az üllőin! Na hát ezekről még csak pozitívat sem tudok mondani mert nem volt! Egy fékkart 6000ft-ért cseréltek ki nekem! Olajcseréért elkértek egy csomó pénz és az ember a koszos szűrőt takarítás nélkül akarta vissza tenni a motoromba! Rá kellett szólni, hogy azért ne retkesen tegye már vissza! Drága és rossz szerelőket dolgoztatnak!!
Értékelése: 2
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2009 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 8500 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Ciak | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |