Kezdonek príma!
Szöveges ítélet
Amirol en irok, az nem pont Keeway, hanem Quinjing (remelem jol irtam), de mivel a ketto kb. ugyanaz, gondoltam jo lesz ide is az iras... A motor egyebkent a Yamaha Virago liszensze (tehat eppen annyira gyonnnyoruuu).
Abszolut 0 tapasztalattal vettem a motort. 250-est akartam, mert sztem kisebb csak varosban eleg, nagyobbtol meg tartottam. Penz keves volt, es olyan gepet akartam, amivel gondtalanul tudok motorozni, nem kell hozza szervizkocsi, ugyhogy a cel egy keves kilometeres, jo allapotu gep volt. Hat ez lett belole!
Megvetel utan meg eleg sokat koltottem extraktra: bukocso, csomagtarto (hatulra, oldalra), textil nyeregtaska, szelvedo, riaszto... De mind kell! Foleg a bukocso!!! Buktam vele (kesobb meg irok errol), kellett, aki nem vesz a motrara, mert draga, meg nem tetszik, az szerintem... szoval kiserti a sorsot.
Csinaltattam ra kisebb hatso lanckereket is, kicsit kitolta a vegsebesseget (hatszelben, sz*ras utan 130), meg levitte a fogyasztast turatemponal.
Nem sokat hasznaltam, keves idom volt ra, de amikor hasznaltam, akkor jol mukodott minden! 150km-nel nem mentem tobbet egy huzamban, de azt siman vegig lehetett rajta ulni. Varosban kellemes, ereje boven eleg, kicsi, konnyen fordul, kenyelmes, az alacsony ules miatt kezdoknek plane jo! Kirandulni is teljesen jo, egyszemelyel, megpakolva 100-110-es temponal (zokszo nelkul megy 125-ot is (ora szerint...)) sem evett tobbet 3-3,2 liternel.
A gondom vele csak egy volt: 2 szemelyel mar keves a hatso futomuve... Baratnommel 2x is csusztunk vele, a masodik utan jott az eladas. Mindket esetben 2 szemely, kanyar, semmi szaguldozas, es szennyezodes az uton (egyszer falevel, egyszer higf*s), es elengedte magat a hatulja... Benne volt, hogy a gumi mar megette a kenyere javat, meg foleg az, hogy a terhelhetosege papiron 150kg (ha jol emlekszem), es bizony azt 2 beoltozott ember + csomag hamar megtolti...
Osszesegeben: kezdonek tokeletes motor, es ha nem akarja agyonterhelni, nem akar vele autopalyazni, akkor nagyon vigan el fog pofogni alatta!
Aki szidja a minoseget, annak csak annyit, hogy tudomasom szerint a Yamaha gyartosort egy az egybe megvettek, es attelepitettek, valamint ez nem egy technkailag kihegyezett szupersport gep! Szoval Kinaban is le tudjak gyartani mindenfele hiba nelkul!
Hibalista
- Magatol semmi. Esestol karcok (szinte csak a bukocsovon), gorbulesek, nem veszes.
Ide hordtam szervizbe
Fater+en
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 8000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |