A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Supershadow 2006 (248)

Supershadow 2006 (248) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kezdonek príma!

Szöveges ítélet

Amirol en irok, az nem pont Keeway, hanem Quinjing (remelem jol irtam), de mivel a ketto kb. ugyanaz, gondoltam jo lesz ide is az iras... A motor egyebkent a Yamaha Virago liszensze (tehat eppen annyira gyonnnyoruuu).
Abszolut 0 tapasztalattal vettem a motort. 250-est akartam, mert sztem kisebb csak varosban eleg, nagyobbtol meg tartottam. Penz keves volt, es olyan gepet akartam, amivel gondtalanul tudok motorozni, nem kell hozza szervizkocsi, ugyhogy a cel egy keves kilometeres, jo allapotu gep volt. Hat ez lett belole!
Megvetel utan meg eleg sokat koltottem extraktra: bukocso, csomagtarto (hatulra, oldalra), textil nyeregtaska, szelvedo, riaszto... De mind kell! Foleg a bukocso!!! Buktam vele (kesobb meg irok errol), kellett, aki nem vesz a motrara, mert draga, meg nem tetszik, az szerintem... szoval kiserti a sorsot.
Csinaltattam ra kisebb hatso lanckereket is, kicsit kitolta a vegsebesseget (hatszelben, sz*ras utan 130), meg levitte a fogyasztast turatemponal.
Nem sokat hasznaltam, keves idom volt ra, de amikor hasznaltam, akkor jol mukodott minden! 150km-nel nem mentem tobbet egy huzamban, de azt siman vegig lehetett rajta ulni. Varosban kellemes, ereje boven eleg, kicsi, konnyen fordul, kenyelmes, az alacsony ules miatt kezdoknek plane jo! Kirandulni is teljesen jo, egyszemelyel, megpakolva 100-110-es temponal (zokszo nelkul megy 125-ot is (ora szerint...)) sem evett tobbet 3-3,2 liternel.
A gondom vele csak egy volt: 2 szemelyel mar keves a hatso futomuve... Baratnommel 2x is csusztunk vele, a masodik utan jott az eladas. Mindket esetben 2 szemely, kanyar, semmi szaguldozas, es szennyezodes az uton (egyszer falevel, egyszer higf*s), es elengedte magat a hatulja... Benne volt, hogy a gumi mar megette a kenyere javat, meg foleg az, hogy a terhelhetosege papiron 150kg (ha jol emlekszem), es bizony azt 2 beoltozott ember + csomag hamar megtolti...
Osszesegeben: kezdonek tokeletes motor, es ha nem akarja agyonterhelni, nem akar vele autopalyazni, akkor nagyon vigan el fog pofogni alatta!
Aki szidja a minoseget, annak csak annyit, hogy tudomasom szerint a Yamaha gyartosort egy az egybe megvettek, es attelepitettek, valamint ez nem egy technkailag kihegyezett szupersport gep! Szoval Kinaban is le tudjak gyartani mindenfele hiba nelkul!

Hibalista

- Magatol semmi. Esestol karcok (szinte csak a bukocsovon), gorbulesek, nem veszes.

Ide hordtam szervizbe

Fater+en

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 8000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.