imádnivalós sose cserbenhagyósos vasparipám a kiwim
Szöveges ítélet
2004-ben loptak el sajnlatos módon egy malaguti f12-es robogómat, utánna gondolkotam hogy csak ne 50es legyen hanem inkább ez a keeway arn paripa 125 köbcentivel majdccsak többet tud már :) Szóval 0 km-esen hoztam el. Nagyon kis pöpec gép, immár 15 ezredik km-t is beletoltam. És mondhatom nemigen hagyott ott az úton csak egyszer majdnem. Ez is most volt nemrég. Éppen tartottam hazafele és a cél előtt kb 10km-el elkezdett rángatni és puff leálltam. Na mondom mi a szar lehet ezzel, megragadtam??? Na de csaknem. Kiderült hogy a gyertyapipám romlott el. De sikerült jól rányomkodnom és kitartott még hazáig 60al kicsikét rángatva. Másnap lecseréltem volt vagy 600ft. Fogyasztása 2,8-3lityó, de mivel nemnagyon használom városba csak ritkábban kint járok vele 30km es távokat vagy akár nyáron mátrába megyek innen tőlem 130km, vagy motorostalikra haverokkal. Utazótempóm 80kb de néha 90km/h. A végsebessége 100km/h körül van. Régebben sima 95öst tankoltam shellnél, de most kipróbáltam a shell V-power-t, elég jólszedi a tappancsát! Nemdrága telitankolni szerintem a kemény 5literes tankját, nemnagyon érzdőik hogy drágább benya. Másik sztorim a mocival kapcsolatban a kipuffancs. Hát igen volt pár aggasztó dolgom vele... Úgy kezdődött, hogy kb tavaly asszem 2007-ben mátrából hazafele szépen elhagytam a kipufogó 2gyári csavarját, és egyszercsak paff elszállt a dob letörve a heggesztés 80as tempónál :))) király hangja lett. Kb 10km még elmentem vele nyitott csővel :) Utánna meglett csinálva biztos 8.8as csavarral átmenőre és kb 2anyával. Biztos ami biztos. Amúgy szuper gép nagyon imádom!!! November 5-e van és még ma is hajtottam, ilyenkor se megszokott a motorozás de hát ilyen az idő. Télen kicsit rendbe kell pakolnom mert 1-2 izzónak annyilett, meg olajcsere csakis jóminőségű castrol! Légszűrő gyertya, hát igen akksi nekem se bírta sokáig. Ja meg megérett már a gumicserére, főleg hátul. Szóval most a tél nekem ilyen rendbetételről fog szólni, de hát nemdrága semmise bele neten megrendelem 2 nap és itt van. Én elég jól megvagyok elégedve a gyári gumikkal nem volt gond velük, mátrában mikor leért az oldaltámaszom még akkor is fogott és nemcsúszkált. Hangja meg valami eszméletlen. IMÁDOM!!! Szóval összefoglalva az egészet, mindenkinek merem ajánlani, ennyi pénzért ilyen jó kis gépet. Szerintem az aprilia irreális árával nem ér annyit. Jólenne pár keeway-es cimborával felvenni a kapcsolatot észt osztani egymásnak :) Na jók legyetek, száraz utat nedves pi*át!
Hibalista
- kipuffancs, üzemanyag visszajelző, gyertyapeppa
Ide hordtam szervizbe
Amíg garis volt Táborfalva egy kereskedőtöl, de inkább valami sufni tuningnak nézett ki :D
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |