Igaz Alkohol zabáló
Szöveges ítélet
Nekem kezdő motorom volt, eleinte sűrűn használtam de ahogy meg lett a B-s jogsi ritkábban ment. Sok mindent kibírt még tengelyig érő sarat és szántást is. Sisaktartó tartó szerkezetével mindig baj volt állandóan eltört valahol, egyszer kapott egy másikat azt is gyengének ítéltem és 5mm-es laposvassal kimerevítettem azóta se tőrt le. Egyszer lett csinálva a variátor (nem szerelőnél), alapjáraton csörgött, és így ment le jó pár száz km-t. Meguntam szétszedem megnézem, kikerekedett szemmel megállapítottam, hogy nagy a baj. A variátoron a lapátok mindegyike letört az egész lötyögött. Gyors alkatrész keresés, nagyker hányas a furat 18-as hm csak 15-ös van jó lesz az, jó is lett mert annyira kikopott. Megkapta, variátorból gyűrűt kivettem, légkulcs adjad neki, azóta nincs baj vele.
Viszont térjünk át egy másik dologra mert üzemanyagváltás történt.
E85.
Nehéz elhinni, de 500 Ft-ból megtörtént az átalakítás, csak rengeteg utánajárás kellett hozzá és rengeteg tesztelés.
Tipikusan nehéz a hidegindítás, ilyenkor légszűrő burkolat le torkot elzárni jön az anyag akkor már könnyű lesz a dolog.
Alapjárati baj néha szokott lenni ezt állítani kell.
A fogyasztási érték E85-el mérve teljes gázon történt.
Kb 3200km óta használom az E85-őt eddig is 50-el ment most is talán kicsit jobban gyorsul. Még semmit nem kellett benne cserélni az üzemanyag miatt.
Csak benzinkúton szoktak nagyot nézni amikor etanolt tankolok, hogy biztos ezt szerettem volna bele? És megy is vele?
Ezért felmatricáztattam, hogy etanol van benne.
Mindent leszámítva nagyon szeretem, ha tehetem mindig elmegyek a környékbeli motoros találkozókra.
És ennyi pénzért? 200e volt. Sok helyen látom, hogy nem egy jó minőség, de legalább nem kell gyalogolni. Lehet venni majdnem dupla áron Olasz motort is, jobban is megy.
Inkább városi szaladgálós motornak jó, persze városon kívül is megy.
A legfontosabb SOHA NEM HAGYOTT CSERBEN.
Hibalista
- variátor féltárcsa
- karburátor sajna gyári hibás volt, de szerelő megcsinálta
- sisaktartó doboz tartója letört a vázról 6-os csavar és szögvas megteszi
- gyári sisaktartó alatti keret eltört a vastag résznél
- szintén a sisaktartó keret kinti csavarja állandóan eltört (csere m6 8.8-as ra)
Ide hordtam szervizbe
Barta-Motor Kft.
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4450 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Honda pcx |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |