Hibás tökéletesség
Szöveges ítélet
a motort családbaráttól kaptam ´örökségbe´ nem kellett neki. ingyen lónak.... a motor rengeteg hibával küszködött a kis ´tesztutam´ végére. Szinte újonnan hiba mentesen került hozzám.
4. hónap végére már csak a jóisten segítségével indult be, piros lámpánál 3ezres fordulaton kellett tartani hogy le ne fulladjon. az állandó csörömpölés köhögés rázás a végére nagyon idegesített már. De az első mintegy 300 kmen keresztül hibátlan volt, és rendkívül de tényleg rendkívűl kényelmes egy motor. sólya nem nagy, alacsonyan ülsz. a fotelom megirigyelhetné azt az ülést amit a gép hordott. majd nagyon hamar kijött rajta hogy koreai gép. ami mozgó vagy elektronikus alkatrész volt, mind meghalt. a blokkon legalább érződni hogy honda licensz. amilyen hangja volt, ahogy rázkódott remegett, fulladozott, csak betolással indult... de csak elindult és ha nem engedtem 2-2,5 ezer alá örökké ment volna.
aztán odaadtam egy haveromnak újítsa fel, onnan már nem tudom mi lett vele...
MINDEZZEL együtt: az idáig vezetett motorok közül messze-messze a legkényelmesebb és kezesebb gép! Csak a minőség javulna már fel legalább a XX. századi szintre!!!!
Nem lehet elmondani mennyire egyből egybeépültem a motorral, ahogy ráültem, mintha egész életemben vele jártam volna. Várom a fiát, jobb génekkel. Addig is valami igényesebb márkát keresek. De visszajövök még ide, és el fogunk menni egy kis nosztalgiázásra.
Hibalista
- Először az első lámpa felmondta a szolgálatot, majd 2-3 nap múlva magához tért, rá 1 hétre a távolsági meghalt, lámpacsere nem volt, búrástúl kellett volna. időközben az önindító-akkumulátor-távirányító is bedöglött/döglődött... rozsda nagyon elkezdte megenni. egyszer ellett döntve, leszakadt a "bokortoló" jobb oldalon a csővázról.... A bőr?táskák szegecselései és varrása 1 hónap alatt felmondták a szolgálatot ( 2 napnyi eső + 30 fok napsütés - elutaztam, nem figyeltem). kb 4 hónapja lehetett nálam mikor már a váltó és a motor sem ment magától... betolás állandó csörömpölés, valahogy eltört a gázkar?!?!?! alapjárat eltűnt, a kuplungbowden elozsdásodott, a gázbowden elszakadt. a dobfék hol fogott hol nem... és még sok kisebb nagyobb hiba (fordulatszámmérő, sebességmérő, elektronika, ülés, fényezés....)
-
- ui: ja letörtem a berúgókart is, amivel az oldalstandard is jött...
Ide hordtam szervizbe
szentendrei telephely egy két alkatrész csere
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 150 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 600 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |