A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » RKS 125 (125 cm3)

RKS 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ha nem vagy kínaimotor rasszista!

Szöveges ítélet

Keeway RKS 125!

2014-ben vásároltam előtte évekig motoroztam különböző motorokkal babettától a GPZ 1100 Kawasakiig ,majd mint az élet rendje diktálta két gyerekhez plusz két kerék járt így aztán jó pár év kimaradt a motorozásból, kivéve a babettámat amelyet ugyan használtam de mivel munkahelyem 30 km-re van tőlem az egy kicsit lassúnak bizonyult, ezért aztán néhány éve vettem egy kínai keeway f-act robogót majdnem új állapotban természetesen szigorúan költségcsökkentésre hivatkozva, hiszen milyen sokat lehet ennek használatával megtakarítani a családi költségvetés számára, a kis motor habár sokan óvtak tőle nekem csalódást nem okozott jött ment dudált stb. baja sosem volt de ezt is kevésnek éreztem mivel a Mátra lábánál lakom a munkahelyre menet lefelé nagyon királyul ment, de felfelé max 30 km/h, így további megtakarításokra hivatkozva elkezdtem keresni 125-ös motorokat.
Megnéztem sok levetett postásmotort egyik jobb volt mint a másik :) lefutott leharcolt darabok kivétel nélkül.Megnéztem több keeway speed 125-öt de azok kipróbálás után nem tetszettek, szintén ilyen volt a 125-ös keeway chopper is . Már keztem volna az egészet feladni mivel az igazán jó 125-ös ök nekem nagyon drágák voltak (honda yamaha), amikor megláttam a keeway RKS hirdetést nem is tudtam hogy létezik ilyen típus, megnéztem az importőr honlapján ott láttam hogy ez egy új kínai saját fejlesztés, modern technika bla bla bla bla (később rájöttem a „saját fejlesztés” honnan származik)…… mindenesetre a motor a képeken jól nézett ki gondoltam egy próbát illetve megtekintést megér, habár elég szkeptikus voltam, de a márka iránt van némi bizalmam, nem vagyok kínai motor rasszista. Nos eléggé meglepődtem azzal szemben amit találtam, egy igen formás modern vonalú motor, rovar lámpával digitális műszerfallal, üzemanyag szintjelzővel, fokozat kijelzéssel,ledes hátsó lámpával, és számomra is megfelelő mérettel (115 kg 187 cm vagyok)szemből nézve igazi nagymotornak tűnik ,mindenki int aki szembe jön nagymotorral, kipróbáltam megalkudtam megvettem.
Hát az 50 es robogó után igazi versenygépnek tűnt, (a nagymotorok már régen voltak) végre nem tapostak el a piacra igyekvő kalapos papák a swiftjükkel, igen boldog voltam kb 2 hétig mivel a végsebesség kezdett kevésnek tűnni mivel a kamionok pont annyival tudtak menni mint én, 90 km/h, a motor pedig nagyon pörgött, ezen tudott segíteni az egy foggal nagyobb lánckerék, utazó sebességen jóval csökkent a fordulat, csökkent a rezonancia komfortosabb lett a motor. Az üléshelyzet a motoron igen kényelmes, nem úgy mint az ülés ,az max 100 km egy huzamban utána kínszenvedés, ezen remélem segít a most folyamatban lévő űlés átalakítás illetve zselésítés.
A motornak eddigi használat alatt semmilyen baja nem volt, 2.5-2.8 liter között van a fogyasztása, a gyári láncot le kellett cserélni mert az eredetit valószínűleg egy rágógumigyártóval kóperációban készülhetett legalább úgy nyúlt mint a rágógumi, hiába az ápolás láncspray stb, 200 km-en ként láncfeszítés kellett, vettem rá egy új did láncot azóta 2000 km alatt a lánc nem nyúlt semmit sem, ezek szerint azért a japánok még előrrébb járnak,a gumik valószínűleg a motorkerékpár teljes élettartamára készültek a kopás legkisebb jeleit sem mutatják, sajnos ennek megfelelő a tapadásuk is, ja és az eredeti kínai fejlesztésről annyit hogy a motor egyéb íránt egy suzuki gn 125-klón, a váz, és a motorblokk, teljesen megegyezik és az alkatrészek is csereszabatosak.
A motor formatervében kidolgozásában a kezelőszervek elhelyezésében teljesen megfelel a mai standardoknak.
Aki 125-ös motort szeretne és nem márka fetisiszta, annak bátran merem ajánlani Hiszen ami nem kínai az nem is eredeti. Én viszont lehet hogy hamarosan újabb spórolásba kezdek a családi költségvetés számára egy Suzuki Gs 500-al. Ha bármi történne még a motorral írok.

Hibalista

- Eddig semmi!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2012
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 3000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.