Ha nagy leszek Kawasaki leszek :)
Szöveges ítélet
Szió Mindenkinek!
Az elején leszögezném, hogy F-act 100 cm3-ről van szó, még pedig azért esett erre a választás, mert rengeteg 50-es robogót kipróbáltam (használtat is), de 1ik se volt hajlandó úgy vinni a mázsa fölötti súlyomat, ahogyan én azt elfogadhatónak tartottam volna. Próbáltam 70 cm3-is tuning gépeket, szép és jó, megy mint a mérgezett egér, de az volt a kérdés, hogy meddig... Valamint a fogyasztásuk az félelem 4-5 liter simán... így felejtő volt...
Már mikor motorokat nézegettem, akkor tudtam, hgy idővel nagymocira szeretnék űlni, de gondoltam, h. nem ülök rá tapasztalatlanul (mint sokan mások teszik) és kicsiben kezdem, szépen lépcsőzetesen felfelé.
Nem szerettem volna ilyen motort venni, de meggyőzött a "kereskedő".
Negyed misi volt ajándék lezáróval (matt fekete).
A matricák többségét gyorsban leszedtem róla és így elég jól néz ki, dícsérte mindenki.
Azt tudni kell, hogy a 100cm3-is semmivel se megy jobban, mint az 50cm3-is folytáskivett testvére (80-85 km/h a vége alattam) viszont ezt a végsebességet teljesen máshogy prezentálja, mint a kis testvérei. A fogyasztásán megdöbbentem annyira jó. Általában 3-3,2 litert eszik, de volt amikor 2,8-at is mértem, nagyon meg vagyok elégedve vele.
Kényelme nem éppen a legjobb, de én már egész jól betörtem az ülést, illetve ilyen nagymotoros testhelyzetet veszek fel a robin úgy, hogy a lábamat a hátsó lábtartóra teszem, így egész kényelmes vele motorozni. A pakolhatósága nem a legjobb...Egy normális zárt bukó nem fér be a csomitartójába, viszont a motoros dzsekim (ha már túl meleg van) 1 literes üdítőt, ill. a lezáróláncot, egészségügyi csomagot bele lehet préselni.
1szer előfordult, olyan 3600 km-nél, hogy elkezdett dadogni alattam a motor, azt hittem meg is áll, felhívtam a szervizt, mondták, hogy vigyem vissza megcsinálják, így is történt, kipucolták (állítólag elkoszolódott), azóta nem is csinálta 1szer se.
Mindig vittem kötelező szervízre (1000-4000 és majd elviszem a 8000km-esre is). Nem volna baj velük, de véleményem szerint a 8900 Ft-os kötelező szervizdíj félelmetesen drága, csakis azért vagyok hajlandó hordani rá, mert ha brekepál, akkor még él a gari és így nem kifogásolhatnak semmit...
Az árát véleményem szerint megérte, mégpedig azért mert tudjuk nagyon jól, neves "minőségibb" márkát újjonnan (50cm3) kb fél millió körül lehet kapni, és azon még nagyobbat buk az ember, mint ezen. Lehet most mondani, hogy miért nem használt? Azért mert már ez az ország tele van olasz import motorokkal, aminek az előéletéről semmit se tudni, ki húzta szét a motort, hogy bánt vele, 1 kismotornál se mind1... Én ezért döntöttem az olcsóbb viszont 0 kilóméteres moci mellett. Abszolút nem silány a minősége, hogy egyesek annyira lefikázzák a márkát, a lényeg, ennyi pénzért, ennyi jár és ennyit meg is ér.
Úgy érzem már gyűjtöttem elég közúti tapasztalatot ahhoz, hogy feljebb lépjek, úgyhogy eladom a mocit és remélem hamarosan nagyobbra űlhetek. Nagyon nagyon csábít a nagy szerelmem, a Kawasaki ER6N, de a mostani anyagi helyzet mellett egy Piaggio Beverly 200-250 cm3 a reálisabb, majd elválik.
Hibalista
- Berugókar lent ragad ha az ember nem használja 1 hónapban legalább 2-3szor, a szervizben gariban javítják...
- 1 év után a hátsó féke besatuzott 1ik pillanatról a másikra, aláfekvés, kis bowden mozgatással kiakadt, majd ismét besatuzott pár nap múlva, vissza szerviz, azt mondják kis baja van csak, megcsinálták, azóta 1szer se fordult elő.
-
Ide hordtam szervizbe
Crazy
Értékelése: 6
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |