Folytatás a Mocihoz
Szöveges ítélet
Úúúúútálom,hogy bejáratós még és olly soká lessz majd meghajtható.
De most komolyan:ami zavaró az a váltó pontatlansága,az inedx működése(spontán bekapcsolt az elakadás jelző-úgy,hogy ilyen kapcs.nincs is rajta!!!)
Viszont...az elképzeléseimnek megfelel-mivel nem szeretnék donor lenni.
---------------
A mese:
Szóval most-a második szervíz környékén-már kijöttek (kijöhettek) azok a hibák amikor az ember eldöntheti,hogy jó vásárt csinált a motorral-vagy sem.Nekem voltak ugyan problémáim a karburátorral-de mint kiderült ezt is gyárban b****-el.Ezt, és a csavar meghúzásokat leszámítva teljesen meg vagyok elégedve a motorral.Sőt.Egyre jobban szeretem.
Amit tudni kell-ez,egy 250ccm-es 18LE-s motor.Csodát ne várjon az aki ilyet vesz.Egy személlyel ez a teljesítmény elfogadható-két személynél ne az legyen,hogy minnél hamarabb odaérjek a célhoz-mert a "tájban való gyönyörködés" nélkül nem fog menni.Olyankor ajánlott a 80-90-es tempó.Ami baromi zavaró,hogy a váltó fokozatok kiosztása nagyon rövidre sikerültek.De ehhez hozzá lehet szokni.Hiányzik a háttámla is,és az is,hogy az importőrnek sincs ilyen az internetes kínálatában.De erre vannak az ügyes szerelők (kiegészítő gyártók)-akik orvosolni tudják ezt a problémát.
Száz szónak is egy a vége:Nekem bejött a motor és aki nem "rodeó bajnok"akar lenni-hanem egy pofás 250-es LC akar kis fenntartási költséggel-annak megéri ez a motor.
Kiegészítés:egy neves hazai újságban olvastam a Ducatti ST szériáról.Nos abból a pénzből-amit ráköltöttek a szervízelésére-két új LC lehetett volna venni.Ennyire NEM ROSSZ a Keeway.Ha erre telik-vedd meg,használd,olvass CsaMoVák-ot,vidd szervízbe és ÉLVEZD.Nem bánod meg.
u.i: bocsi,az index tényleg elakadásjelzőként működik ha a kettőt egyszerre nyomjuk be.
És ha van kérdésed,írj:etyety@freemail.hu
Hibalista
- Igazából semmi nem romlott el. De!!!!
- Nos,mivel kínából jött,minden csavart-vagy ami annak látszik utánna kell húzni..Ezt rendszeresen elfelejtik a gyárban-vagy Kin Debill olyan gyenge,hogy egyszerűen nem tudja meghúzni azt a r**-t csavart.
- Amit a szervízkönyv ír gyertyát nem bele való (NGK CR6HSA)-alacsonyabb a hőértéke.Ami jó bele NGK-CR7HSA vagy Denzo U20fsr vagy a gyári kínai-azzal nem nagyon voltak gondok.
- Ja.És a láncot tényleg érdemes lecseréni valami komolyabbra..mert a gyári nem túl jó..
Ide hordtam szervizbe
A szerelőm anno bevalotta,hogy ő most látott elöször Landcruisert (LC-t) ami kicsit lelombozott..de..
Voltak apróbb problémáim-de a szerelő próbált rugalmasan hozzáállni.
Alapjába véve nincs bajom vele.Viszont kicsit röhejesnek tartom,hogy az első szervizért (1.5lit.olaj+1 azaz egy db légszűrőért min.7-8e.-ft ot elkérnek-holott ezeknek a kicserélése max 20perc és negyed annyi költség!!!)
Viszont mivel gar.a "vas" ezért elviszem-mert ennyit megér..
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3600 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |