A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Arn 2006 (49)

Arn 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ésszerű választás kispénzüeknek

Szöveges ítélet

Munkába járásra és rövidebb utak megtételére vettem.Viszonylag szerény költségvetés nem engedett komolyabb járgányt,ezért döntöttem az ARN125 mellett.Ebben az árfekvésben (110 E Ft)csak használt jöhetett szóba.Nagyjából egy MZ -ét lehet ennyiért kapni 20 évesen.Akkor inkább a 4 ütemü 4 éves ARN.A gép tudása nagyjából megfelel egy 125-ös MZ-nek,igaz azt élvezetesebb vezetni ,ez viszont jó 1 literrel kevesebet eszik.a vége 90Km/h,75-80 tartósan.Először voltak prekoncepcióim a kinai gépekkel szemben,de hamar eloszlatta a motor.Mindig pöccre indul rugásra és öninditóval is, komolyabb baja nem volt bár még nem hajtom túl régóta.Aki nem egy aszfaltszaggató versenymotorra vágyik annak ez egy ésszerű választás.Azt hiszem a keeway hire roszabb mint maga a motor,de nem véletlenül veszik egyre nagyobb számban szerte a világon.Egy japán vagy olasz márka simán a háromszorosába kerül de annyival nem ér többet. Rövidebb távon két személlyel is elmegy ,igaz országjárásra nem alkalmas.Ha kispénzü vagy de megbizható robogó kell ez jó választás,vannak 50-esek amik kétszeresét fogyasztják.Ezen nem tépi le a menetszél a hajad de elvisz mindenhova.

Utolsó írásom óta belehajtottam még egy ezrest,hát hibák azért voltak de egy sem végzetes.Akku és variátor szij csere az előző gazda hibájából történt.Hagyta teljesen lemerülni az aksit ,utána hiába töltögettem nem volt az igazi.Új állta ahelyét.A variátorszij is még a gyári volt rata, 13-ezer km-rel.Természetesen teljesen elkopva és kinyúlva .Csere után a motor végsebessége 15 km/h val nőtt és a fogyasztása fél literrl csökkent,erre érdemes odafigyelni! Kinai mivoltából bekövetkezett hibák is keletkeztek.Az üzemanyagszint jelző adó és óra is hibás volt hol mutatott hol nem.Az adón az érintkező réz lemez hajlitásáva tudtam segiteni,az órában egy forrasztás engedett el újraforrasztottam most jó.A legbosszantób hiba a motorolaj folyás bontatlan blokkból.Az olajszint csökkent de nem a motor ette meg hanem ott volt a hátsó keréken a nyoma .A blokkot csupán a folyás miatt nem akartam széthúzni,zsirtalanitás és akrilgyantás tapasztás orvosolta a bajt most nem folyik,csak ronda.Végső soron komoly a használhatóságot befolyásoló probléma nem volt vele.Akinek van pénze jobb gépre az vegye meg azt,de ezzel is el lehet közlekedni a laposabb pénztárcával.

Hibalista

- fényszóró izzó ,burkolatcsavarok elvesztek,Akkucsere ,Variátor szij csere,üzemanyag szintjelző javitás,olajfolyás a motorból

Ide hordtam szervizbe

Saját magam javitom.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 11700
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.