Csepp
Szöveges ítélet
Majd írok még, mert ez a 600km nem egy nagy tapasztalat, de ahoz elég hogy a Totalbike tesztjét pont cáfolja.
Lássuk.
Kedves barátságos design, pont ezért vettem, kinőttem az "easy rider"-kedésből. A nagy kerekkel egész kényelmes, de "a jól kirugózza az úthibákat" az veszett túlzás. Nem túl friss az emlék, de a Simsonom lehetett vm ilyesmi, de annál mintha feszesebb lenne. Vagy csak ezen újak a telók? :)
A visszajelzők nem látszanak vakító napsütésben, ez IGAZ!, de most cserélem a ledeket nagyobb fényerejűekre és reménykedek.
De ha nincs kedved mókolni se nagy hiba ez, mert a user manual szerint 1.5dL olaj mennyiségnél villan ki az olajlámpa, vagyis az 1:50es keverékkel 7.5L benzinhez elegendő mennyiségnél, ami majdnem másfél tank!
A sisaktartóba max egy baseball sapkát lehet belerakni, de a nagy kerék miatt egy Piaggioban se több a hely. Viszont adnak a motorhoz egysisakos hátsó dobozt (topcase)! Ingyen! Nekem színben passzoló fehéret. Kedves gesztus. Én a saját nagy dobozomat tettem fel hogy tudjak cuccolni is ez van a képen.
Nekem hibátlanul megy. Semmi dadogás, hideg vagy melegindítási probléma.
A fojtás még benne van így végsebesség adatom még nincs, de a 82Kg-mal 45-ig kifejezettem jól megy!, utána dolgozik a fojtás és 50fölé sík úton nem megy.
A fogyasztás fojtással 197Km 4.5L = 2.25L/100Km.
A fék szerintem jó. Ha akarom állóra tudom fékezni az első kereket. A hátsót már nem nagyon, de az egy dobfék és azon a keréken van a súlytöbblet, tehát a fizika teszi a dolgát.
A tükörben jól látok, a lámpája nem annyira gáz, egy kispolskival felér :) és a műszerfal megvilágítása este kifejezettem szép!
A "tank nehezen nyeli a benzint" annyira igaz, minthogy egy 5L-es kannába se tolod fullon a kúton, mert folyton lekattan. Hát kábé ilyen.
Bugylikulcs már nincs, csak egy sima kulcs van hozzá, már nem gyártják a tesztben szereplőt (pedig nekem tetszett), de riasztót kaptam ajiba a kereskedőtől.
Az akkuval semmi gondom. Decemberben vettem és mivel nem vagyok futár így télen nem használtam a kis gépet. Akksi kiszed, szobában letesz. 3 hónap elteltével betesz és bírta a hosszú indítózást, mire felszívta a benyát. 3-4-5 nap állás után is indít gond nélkül, kipróbáltam, de egyébként hosszabb állás után berúgni szoktam hogy kíméljem.
Egyszóval a visszajelzőkön kívül, olyan mint egy akármilyen robogó, egyáltalán nem érződik hogy kínai, csak a kasszánál. :)
Majd 1500km után is írok, hogy milyen az ereje és a végsebessége.
To be continued...
Hibalista
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (0) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (0) | Vezetett km | 600 |
Szerviztapasztalat | (0) | Átlagfogyasztás | l |
Előző motorja? | Simo, Suzi GT80, Yam RD125, YBR125 | Következő motorja? | ER-5 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.2/10) |