A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Goccia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csepp

Szöveges ítélet

Majd írok még, mert ez a 600km nem egy nagy tapasztalat, de ahoz elég hogy a Totalbike tesztjét pont cáfolja.
Lássuk.
Kedves barátságos design, pont ezért vettem, kinőttem az "easy rider"-kedésből. A nagy kerekkel egész kényelmes, de "a jól kirugózza az úthibákat" az veszett túlzás. Nem túl friss az emlék, de a Simsonom lehetett vm ilyesmi, de annál mintha feszesebb lenne. Vagy csak ezen újak a telók? :)
A visszajelzők nem látszanak vakító napsütésben, ez IGAZ!, de most cserélem a ledeket nagyobb fényerejűekre és reménykedek.
De ha nincs kedved mókolni se nagy hiba ez, mert a user manual szerint 1.5dL olaj mennyiségnél villan ki az olajlámpa, vagyis az 1:50es keverékkel 7.5L benzinhez elegendő mennyiségnél, ami majdnem másfél tank!
A sisaktartóba max egy baseball sapkát lehet belerakni, de a nagy kerék miatt egy Piaggioban se több a hely. Viszont adnak a motorhoz egysisakos hátsó dobozt (topcase)! Ingyen! Nekem színben passzoló fehéret. Kedves gesztus. Én a saját nagy dobozomat tettem fel hogy tudjak cuccolni is ez van a képen.
Nekem hibátlanul megy. Semmi dadogás, hideg vagy melegindítási probléma.
A fojtás még benne van így végsebesség adatom még nincs, de a 82Kg-mal 45-ig kifejezettem jól megy!, utána dolgozik a fojtás és 50fölé sík úton nem megy.
A fogyasztás fojtással 197Km 4.5L = 2.25L/100Km.
A fék szerintem jó. Ha akarom állóra tudom fékezni az első kereket. A hátsót már nem nagyon, de az egy dobfék és azon a keréken van a súlytöbblet, tehát a fizika teszi a dolgát.
A tükörben jól látok, a lámpája nem annyira gáz, egy kispolskival felér :) és a műszerfal megvilágítása este kifejezettem szép!
A "tank nehezen nyeli a benzint" annyira igaz, minthogy egy 5L-es kannába se tolod fullon a kúton, mert folyton lekattan. Hát kábé ilyen.
Bugylikulcs már nincs, csak egy sima kulcs van hozzá, már nem gyártják a tesztben szereplőt (pedig nekem tetszett), de riasztót kaptam ajiba a kereskedőtől.
Az akkuval semmi gondom. Decemberben vettem és mivel nem vagyok futár így télen nem használtam a kis gépet. Akksi kiszed, szobában letesz. 3 hónap elteltével betesz és bírta a hosszú indítózást, mire felszívta a benyát. 3-4-5 nap állás után is indít gond nélkül, kipróbáltam, de egyébként hosszabb állás után berúgni szoktam hogy kíméljem.
Egyszóval a visszajelzőkön kívül, olyan mint egy akármilyen robogó, egyáltalán nem érződik hogy kínai, csak a kasszánál. :)
Majd 1500km után is írok, hogy milyen az ereje és a végsebessége.
To be continued...

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2012
Kényelem (3) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (0) Vezetett km 600
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Simo, Suzi GT80, Yam RD125, YBR125 Következő motorja? ER-5
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.