A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Flash 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Bevásárló-motor

Szöveges ítélet

Újonnan vettem a Flasht, 1000 km után úgynevezett gyári tuningon esett át, amellyel sokkal jobb lett a végsebessége. Saját órája szerint a korábbi 45 km/h-ról 62-65 km/h lett a végsebesség. A gyorsulás is jobb lett valamivel, de ez azért hagy maga után kívánnivalót.

Hétköznapi használatra, a városban rohangálni elmegy, azonban országúti használatra már nem alkalmas az alacsony végsebessége miatt. Nem is érdemes többel menni vele, valahol 60 km/h-ra tervezték a motort, e fölött már instabil a kis kerekei miatt.

Az első fék (ami tárcsafék) fékezést követően gyakran nyikorog, ezt nem tudtam megszüntetni.

Az alapjárat beállításával elég sokat kell foglalkozni. Nagyon függ a teljesítménye, gyorsulása attól, hogy milyen a külső hőmérséklet. Nagy meleget nem szereti. Ha gyakran, hideg motorral, rövid távra (1-2 km) használja az ember, hajlamos magát megszívni üzemanyaggal, egy jó kihúzatással (5-6 km távolságon max. sebességgel) megoldja a problémát.

A lengéscsillapító először nagyon kemény volt, majdnem lerepültem a motorról egy nagyobb úthibánál, aztán szépen megpuhult, most már lágyabb, kényelmesebb lett.

A tükör nem a legjobb, akárhogy állítgatom a fél tükörben mindig magamat látom, a mögöttem zajló eseményekbe állandóan belelóg a könyököm, és a karom.

A műanyagok, idomok minőségén látszik a kínai technológia, főleg a gyenge illesztésekre, csavarhelyekre kell odaügyelni, könnyen ki lehet törni a csavar műanyag menetét, ami két idom rögzítését szolgálja.

Alapvetően azonban sem motorikusan, sem villamosság szempontjából eddig nem volt vele baj.

Előnye, hogy nagyon olcsó a szerviz! 4-5000 Ft-ból szinte mindent megjavítanak. Egyszer borultam a motorral, több sérült idomot is cserélni kellett, a számla 7000 Ft volt munkadíjjal együtt. Aki a motor-vásárlás után nem akar sokat költeni a szervizre, annak ajánlani tudom.

Megéri az időszakos szervizre is elvinni, nem kerül sokba, és azért átnézik úgy, hogy a következő 1-2 évben nincs vele gond.

Menetteljesítménye miatt csak városi használatra ajánlom.

Hibalista

- Gyertyakábel csere.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4800
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.