A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Hurricane 2006 (49)

Hurricane 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Ár = minőség!!?

Szöveges ítélet

2005 nyarán került a családhoz a gép. Rövidke nyári játszás után befogtam munkába járáshoz. Naponta kb.: 2*25 km-t gurulok vele, budapesti és környéki utakon.
A tükrökből pontosan látom a könyökömet:).
Budapesten az útminőség és a kerékméret kombinációja helyenként életveszélyes.
Városon kívül pedig a sebesség különbség ( max sebességünk: 55 km/h) és a nagyobb terjedelmű autók okozta légörvények hozzák a frászt rám.
A lámpa fénye kb: 20 km/h-ig világít be megfelelő távolságot.
Ha egy évvel ezelőtt irom az ítéletet akkor minden kicsit jobb megítélést kapott volna, de így kezd romlani a járgány megítélése ahogy korosodik, és kezd szétesés jellegű hangokat adni.
Kb. 8000 km-után elkezdett csúszni esős időben a meghajtó szíj. A hajtás dekli levételénél látható volt, hogy egyszerű papír tömítést használtak ami 1,5 év alatt elérett/helyenként eltűnt!! Most kémény tömítő szilóval van "kifugázva" és azóta nem csúszott meg a szíj.
Egyre jobban kezdem érezni az "olcsó hús - híg lé" bölcsesség alapját, bár a befektetéssel szerintem valamelyest arányos amit tud/nem tud.
Arra még mindíg jó, hogy ne kelljen menetrendekhez igazodjak illetve ami tömegközlekedéssel 1,5-2 óra az így 45-50 perc.
A fogyasztása szerintem nincs arányban a teljesítményével( 3,2-3,5 l/100km), de még így is közel egálban van a BKV+Volán bérlet díjával havonta.
Az olaj folyás, önindító valamint feszszabályzó orvoslása és motor és vidéke ellenőrzés tisztítás ~ 15.000,-.
Az akkut most kihagytam, mert télen nem tudom "gondosan tárolni"
Beszámításként eladva!

Hibalista

- Akssi az első téli leállástól elfáradt,
- önindító - nem forgat rendesen, szorul,
- megrepedt az ülőke lap, - ez ~5.000,-
- berúgókar - lesímultak a recék, ~3.000,-
- "ajándék csomagtartó" - leszakadt a vázra biggyesztett rögzítési pont,és ugyanazon huppanóval eltörött az egyik rögzítő fülnél ~ 3.800,-
- 12000 km után folyik a hajtómű olaj,
- újabban a fékezéskor az addig jól szuperáló index villogása lelassul - "eltűnik".

Ide hordtam szervizbe

Szentendre - garanciális átnézés,
nem teljesen ügyfélbarát a szervíz nyitva tartás ( önző megközelítésben)
Bp XVII- Keeway partner,
szintén a félfogadási idő a bajom

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

CrazyMotors - olaj folyás, ellenőrzés...
A munka eredménye jó, de kicsit információ hiányban voltam, hogy mikor és mennyiért lesz kész a járgány( 1 hét lett).

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 16300
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.