A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » F-Act 2007 (50)

F-Act 2007 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kis vadállat.

Szöveges ítélet

Hirtelen felindulásból lett újonnan vásárolva 2008-ben,apám vette,és emlékszem az futott át az agyamon hogy egy ilyen erőtlen kis robogó ami nem yamaha/aprilia/piaggio mennyi ideig fogja egyáltalán bírni és hogyan leszek ezzel menő.Nagy szerencsémre a hirtelen vásárlás ,és a motorkerékpár nem szakszerű, hozzá nem értő vezetése miatt hamar kettészakadt felmenőm robogós karrierje így én örököltem.Bekerültem egy robogós bandába tizenévesen és csak repkedtek vele az évek.Nem kellett annyiszor szerelni mint egy apriliát sőt az elámult évek alatt egyszer se kellett komolyabban hozzányulni.És nem is evett annyit mint a pollini kipufogós barátai,élveztem hogy aprópénzből szelhetem az utakat.Sokszor odavágtam a betonhoz,ezt mostanában Szabadkáról behozott The Doctore-Marlboro matricákkal leplezem ,amivel lefedem.Mindenhol elmegy,legutóbb a barátnőm vitte be a sáros erdőbe ami régen katonai kiképző pálya volt. Kibírta. Szántásba mentem vele,nem esett szét.Télen is használtam januártól-decemberig szinte minden nap,meg se látszik rajta.Műanyag borítások ott vannak megkarcolva ahol estem vele, az ülőkárpit mintha új lenne.A motorja az idő alatt nem vesztett erőt.Akkora fojtás van úgyis benne,hogy nem tudja széthajtani a motort.A fékek nem brembok,de soha nem hagytak cserben ,és tökéletesen működnek.A 65-70 km/h végsebességével nem versenypályára teremtették,de a sorstársaiból akikkel együtt szelte az utakat azoknak már a fele rég nem működik.El lehet mondani hogy kínai meg hogy lassú,de ezt a motort nem lehet egyszerűen megölni,beteg pillanataimban megpróbáltam tényleg,de nem lehet. Szereztem vele csajt,vezettem ittasan ,égettem gumit és nincs az a pénz amiért eladnám.

Hibalista

- Az index kapcsolónál esett ki egy rugó , amit a gyár garanciálisan ki is cserélt.

Ide hordtam szervizbe

Saját magam cseréltem ki az indexet,valamint 1x merítettem le az aksit.Volt hogy parkolóban nekitolattak,így eltöt az egyik műanyag csavarmenet a kormánybura belsejében és rázta az egészet,ezt gyors kötözővel oldottam meg,semmi baja és nem is látszik.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2009
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja? DUKE
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.