A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

rks 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A kínai serpa!

Szöveges ítélet

Keeway rks 125 Kínai modern formatervű motor a reklámok szerint a kínaiak által felvásárolt Benellinél tervezték, 125-ös-höz képest megfelelő teljesítmény, nálam eddig nem volt semmi baja (lánccsere fékbetét olajcserék időben elvégezve), közlekedéshez teljesen tökéletes, utazóban 80-90-között tud, nagyon jó a digitális műszerfal, kanyarokban is élvezetes vele a motorozás, a kinézete is jó, sehol nem kell vele szégyenkezni, általában csodálkoznak ha meghallják hogy kínai motor, rakodóhely nincs rajta semmi, de egy utólagos doboz tökéletesen orvosolja a problémát, az alkatrészek olcsók, én 4000 ként cserélem benne az olajat ,teljesen szintetikus olajat rakok csak bele, a kuplungja kicsit furcsán fog, csak egy pontban , meg lehet szokni mióta megvettem ilyen se jobb se rosszabb nem lett tehát valószínúleg ez ilyen. Elől tárcsa hátul dob fékje van megfelelően fékez habár nem egy négydugattyús nissin.A gyorsulása elég jó, de pörgetni kell a haladós menethez, nekem 4.ben gyorsabban megy mint ötödikben.A szembeszél illetve az emelkedő nagy ellensége, míg a hátszél és a lejtő a legjobb barátja de mit várunk 125 cm3-től, viszont a fogyasztása 2,5-2,8 liter. 150 km egy fenékkel végigülhető rajta. Bátran ajánlom kezdő motorosoknak illetve akik csak közlekednének vele, a fenntartási költségei minimálisak.Sokan szidják a kínai motorokat, nekem is voltak fenntartásaim, de mindenre rácáfolt ez a kis motor ,szerintem a legtöbben akik szidják, se nem próbálták se nem láttak még ilyet, kinaiban is van ami jó illetve van ami rossz, ez szerintem jó.Ha a kínaiak ilyen ütemben fejlesztik motorkerékpár gyártásukat és a minőséget is tartani tudják akkor a kommerszebb 50-500 cm3 kategóriákban komoly értékesítési problémákat fognak okozni a nagynevű gyártóknak, nemrég összehasonlítottam a motort egy hároméves Honda cbf 125-tel és nem láttam sokkal jobbnak a hondát illetve annyival jobbnak mint amennyivel drágább illetve drágább a fenntartása, de az se japán hanem indiai volt.

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Saját magam.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2011
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 2000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? gpz 600r Következő motorja? nem adom el
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.