A keleti csapás
Szöveges ítélet
volt egy lerobbant mz-m nem volt benne 3as a fékek is kedvük szerint müködtek eladtam mert megláttam a keleti csodát.
hatalmas örömmel mentem megvenni én kis naie. az eladó mosolygott most már tudom miért. mert egy vicc volt nem motor. mikor utnak inditott szolt hogy tankoljak mert kevés benne a benzin. behajtottam a kutra, feszitettem mint állat, kivágtam a sztendert ahogy afilmekben láttam. majd megprobáltam kinyitni a tankot nem nagyon jött össze. vissza a kereskedöhöz. a szererlő kb 1/2 óra anyázás sprézés feszités után le tudta venni. szrrá is izadt.
a tankolás sikerült.
uton voltam haz.
mindenki lehagyott kb 60-al mentem mert bejáratos.
másnap megprobáltam beiinditani, de nem ment mind a két gyertyát cserélni kellett. majd jött az eső amikor ki is derült hogy elfelejtették leszigetelni az indexhez menő kábelt, és igy leküldte a relét, de ezt csak a negyedik relé cseréje után vették észre. volt egy régi ellenségem neki adtam el.
hát igen kina is keleten van de nem japán.és valoszinü valami kis gyárban gyerekek rakják össze egy két dolgot kihagyva és egy tanulság wegy szakadt mz, magassabb osztályzatott érdemel
Hibalista
- gyertyacsere 100 km után . az első henger sosem indult nem tudom miért tettek rá kettőt. a fék rajta volt hogy növelje a motor tömegét. a lánc nyullot mint a tészta. a vezetékekröl itt ott hiányxzott a szigetetlés.
Ide hordtam szervizbe
a szerelő nagyon korrekt és eggyütérző volt velem igy nem huzott le mert már hallott a motorrol
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 2500 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (1.6/10) |