a jóságos nagymama
Szöveges ítélet
Négy éve vagyunk eggyütt,és semmi panaszom nincs.Azt kaptam amit kinéztem belőle.Ha nem vársz tőle olyat amire még a hírdetésben sem utalnak nem fogsz csalódni.A menetteljesítmények pont olyanok mint a p10-12 pannóniáé(sisakon kersztül még a hangja is olyan),utazó max 80 de így a világból kimegy 2,5 literrel.Az ülés egyáltalán nem kényelmetlen ,a rogózás is jó igaz 110 kg vagyok nem könnyü "berezónálni" minket eggyütt.Hetven fölött már kicsit ráz de hát mit várjon az ember fia egy egyhengeres négyüteműtől.A motorozás számomra pedig nem kidülledt szemű izzadtságszagú száguldozásról szól.Nézem a tájat meg meg állok túrázom vele,a 10 kilóméteren oda vissza csutkázóknak pedig akik azt sem tudják mi a motorozás,maradjon a szervdonor jövő.Az alkatrészek pedig fillérekbe kerülnek,szinte el sem hiszi az ember. Vegyétek nyugodtan ezt a típust,szerintem az áránál legalább kétszer többet ér.
folyt.
köv:41100 km szétment a váltó dob, 3700 ft. komplett generátor csere 4200 ft lánckerék csre 700!!!!ft hátsó 340 ft!!!! első szinte el sem hittem!!!! kuplung csre komlett 7900 ft.!!!!, Hengert furatva, dugót cseréltem,szelepek ujra csiszolva.A váltő fogaskerekein súlyos kopás nem látható. 39000ftnél megállt egy igen kiterjedt felujítás,szerintem ujabb min. 30 000 km-et elmegy.Azért gondoljatok bele,ha csit sz...r is ennyi költségből ennyit mocizni,és ennyiből totál generált csinálni szinte lehetetlen.Ha nincs pénzed(én sem szadó-mazóból használom építkeztem és 4 lurkom van de mocizni szeretek),tökéletes választás.Ja egy ujabb o gyúrűs lánc 10000 ft, az előző 25 000 km et ment.Megéri kicserélni ilyenre a gyalázatos gyárit. Igaz a gyári lánc csak 2000 ft.
47880 km,:első teló felujítás,hátsó szilent és lánckerék szilent csere/II/minden bovden csere-kompletten össz- viszz 13800 ft! na ezt csinája utánna egy 125 suzu vagy honda! Ott egy teló felujítása lenne ennyi!.Amúgy kifogástalnul megy még mindig.Szinte én sem hiszem,annyira óvtak ettől(azok akiknek nincs és nem is volt-vajon honnan tudták,hogy csapnivalóan rossz..ami láthatólag nem igaz!Szinte ingyen tudt az ember mocizni,az alkatrész árak nagyon barátiak.Az ülésem kezd szétfesleni az egyik rögzítésnél,gondolkodom rajta, egy egyedi ülésben igazi bőrrel.Egyenlőre marad a moci mert szeretjük egymást igaz szerelemmel:-))).Ja a mocifelujítás utángyártott dugóval igen bevált.Már 300-400 km után terhelhető volt,és most is csendes,és erős.Emlékszem a gyári dugóval ujkorában csak 2000 km után kapott erőre,nagyon hosszú bejáratást igényelt.A "maszek" dugó eloxált nitridált,százszor különb a "gyárinál". Kiváncsi leszek z élettartamára.
Hibalista
- trafó
Ide hordtam szervizbe
sehova
Értékelése: 1
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 31200 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |