A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Superlight 150 2006 (151)

Superlight 150 2006 (151) 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

a jóságos nagymama

Szöveges ítélet

Négy éve vagyunk eggyütt,és semmi panaszom nincs.Azt kaptam amit kinéztem belőle.Ha nem vársz tőle olyat amire még a hírdetésben sem utalnak nem fogsz csalódni.A menetteljesítmények pont olyanok mint a p10-12 pannóniáé(sisakon kersztül még a hangja is olyan),utazó max 80 de így a világból kimegy 2,5 literrel.Az ülés egyáltalán nem kényelmetlen ,a rogózás is jó igaz 110 kg vagyok nem könnyü "berezónálni" minket eggyütt.Hetven fölött már kicsit ráz de hát mit várjon az ember fia egy egyhengeres négyüteműtől.A motorozás számomra pedig nem kidülledt szemű izzadtságszagú száguldozásról szól.Nézem a tájat meg meg állok túrázom vele,a 10 kilóméteren oda vissza csutkázóknak pedig akik azt sem tudják mi a motorozás,maradjon a szervdonor jövő.Az alkatrészek pedig fillérekbe kerülnek,szinte el sem hiszi az ember. Vegyétek nyugodtan ezt a típust,szerintem az áránál legalább kétszer többet ér.
folyt.

köv:41100 km szétment a váltó dob, 3700 ft. komplett generátor csere 4200 ft lánckerék csre 700!!!!ft hátsó 340 ft!!!! első szinte el sem hittem!!!! kuplung csre komlett 7900 ft.!!!!, Hengert furatva, dugót cseréltem,szelepek ujra csiszolva.A váltő fogaskerekein súlyos kopás nem látható. 39000ftnél megállt egy igen kiterjedt felujítás,szerintem ujabb min. 30 000 km-et elmegy.Azért gondoljatok bele,ha csit sz...r is ennyi költségből ennyit mocizni,és ennyiből totál generált csinálni szinte lehetetlen.Ha nincs pénzed(én sem szadó-mazóból használom építkeztem és 4 lurkom van de mocizni szeretek),tökéletes választás.Ja egy ujabb o gyúrűs lánc 10000 ft, az előző 25 000 km et ment.Megéri kicserélni ilyenre a gyalázatos gyárit. Igaz a gyári lánc csak 2000 ft.

47880 km,:első teló felujítás,hátsó szilent és lánckerék szilent csere/II/minden bovden csere-kompletten össz- viszz 13800 ft! na ezt csinája utánna egy 125 suzu vagy honda! Ott egy teló felujítása lenne ennyi!.Amúgy kifogástalnul megy még mindig.Szinte én sem hiszem,annyira óvtak ettől(azok akiknek nincs és nem is volt-vajon honnan tudták,hogy csapnivalóan rossz..ami láthatólag nem igaz!Szinte ingyen tudt az ember mocizni,az alkatrész árak nagyon barátiak.Az ülésem kezd szétfesleni az egyik rögzítésnél,gondolkodom rajta, egy egyedi ülésben igazi bőrrel.Egyenlőre marad a moci mert szeretjük egymást igaz szerelemmel:-))).Ja a mocifelujítás utángyártott dugóval igen bevált.Már 300-400 km után terhelhető volt,és most is csendes,és erős.Emlékszem a gyári dugóval ujkorában csak 2000 km után kapott erőre,nagyon hosszú bejáratást igényelt.A "maszek" dugó eloxált nitridált,százszor különb a "gyárinál". Kiváncsi leszek z élettartamára.

Hibalista

- trafó

Ide hordtam szervizbe

sehova

Értékelése: 1

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 31200
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.