A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway » Focus 2006 (49)

Focus 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A Harmadik...

Szöveges ítélet

2007.01.31.
...motorom, amit erős felindulásból vettem az első útbaeső kereskedőnél. Persze 13.-án. Remélem ez nem jelent semmit!!! A motor szerintem nagyon jó. A barátom mondta, hogy vegyük le róla a Keeway matricát és tegyünk rá egy Yamahát. De kit is akarok átverni? Ez a motor igy jó ahogy van. Még egy kicsit harmatos, de mit akarok én 130 km után egy 50ccm-es csodátol. Egy rossz tulajdonsága azért már most is látszik: az ülés nem tapad eléggé, ezért össze-vissza csúszkál.
A fékek nagyon jók, a motor hidegen is pöccre indúl (távirányitórol is!). A riasztó nagyon jó dolog benne, amit az összes motorba bele kéne alapban épiteni! Az ülés alá pont befér az MT zárt bukóm, viszont a szintén tartozék doboz már egy kicsit kicsi. Pont annyival, hogy a sisak már nem fér bele. A első lámpák szerintem gyengék, de a barátom aerox-án is ilyenek voltak. A benzinszintjelző csak tájékoztató jellegű. Érdemes 150km-enként tankolni. Igy nem éri az embert kellemetlen meglepetés.
Egyenlőre ennyit tudok irni róla. Bizom benne, hogy amikor folytatom a kisregény-sorozatomat, akkor csak a motoros élményeket kell leirnom, nem pedig a szervizes tapasztalatokat.
Remélem a következő irásom már a Yamaha FJR 1300A-ról fog szólni. Már nagyon várom! Na, Ő lesz a Negyedik...

2008.02.22.
2950 Km van a mocibam. A fogyasztás beállt kezdeti (folytásos) 4 literről 2,8-ra, ami már barátinak mondható. Igaz, hogy 50-nél nem szoktam gyorsabban menni, de időnként meg kell azért rángatni a bajszát. Ilyenkor éppen elég neki az óra skálázása...
A gyorsulása felemás érzést kelt, mert 20km/óráig mintha nem akarna menni, utána viszont eszeveszettűl. Ezt is meg lehet szokni.
1 liter motorolajat 1600-1700 km alatt fogyaszt el, persze a jobb minőségből.
Én minden nap mentem vele. A minusz 10-ben is, a plusz 40-ben is, esőben, viharban, ködben, napsütésben, de soha nem hagyott cserben. A világitás problémát megoldottam: Nappal tompitott, éjjel reflektor és pont. Láttak is és láttam is.
Most sajnos el kell adnom, de nagyon megszerettem. Szivem szerint megtartanám. Sokan óvtak tőle: "Nehogy már egy kinai szeméttel motorozz!!!", de ha az ember társként vigyáz rá, akkor azt a gép is meghálálja.
Egy izzó égett ki benne, most pedig a gyertyapipa esett szét, ezek pedig nem mondhatók el égbekiáltó bűnnek.
Egy hátránya azért mégiscsak van. Az időszakos szervizelése 6000 Ft, a folytás kivétele 10000 Ft. Na ezeket sokallom.

Hibalista

- Kilóméteróra meghajtás (garanciában cserélték 6000 Ft-ért)
- Gyertyapipa (szilikonos 350 Ft.)
- Tompitott izzó 1db 600 Ft.

Ide hordtam szervizbe

Tatay Motor Veszprém
Gyorsan és jól megcsinálták, de szerintem egy kicsit sokat fizettem egy garanciális javitásért! Ezért 5-ös.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Tatay Motor Veszprém
Minden korrekten zajlik, most már 10-es.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2007
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 2950
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.