A Harmadik...
Szöveges ítélet
2007.01.31.
...motorom, amit erős felindulásból vettem az első útbaeső kereskedőnél. Persze 13.-án. Remélem ez nem jelent semmit!!! A motor szerintem nagyon jó. A barátom mondta, hogy vegyük le róla a Keeway matricát és tegyünk rá egy Yamahát. De kit is akarok átverni? Ez a motor igy jó ahogy van. Még egy kicsit harmatos, de mit akarok én 130 km után egy 50ccm-es csodátol. Egy rossz tulajdonsága azért már most is látszik: az ülés nem tapad eléggé, ezért össze-vissza csúszkál.
A fékek nagyon jók, a motor hidegen is pöccre indúl (távirányitórol is!). A riasztó nagyon jó dolog benne, amit az összes motorba bele kéne alapban épiteni! Az ülés alá pont befér az MT zárt bukóm, viszont a szintén tartozék doboz már egy kicsit kicsi. Pont annyival, hogy a sisak már nem fér bele. A első lámpák szerintem gyengék, de a barátom aerox-án is ilyenek voltak. A benzinszintjelző csak tájékoztató jellegű. Érdemes 150km-enként tankolni. Igy nem éri az embert kellemetlen meglepetés.
Egyenlőre ennyit tudok irni róla. Bizom benne, hogy amikor folytatom a kisregény-sorozatomat, akkor csak a motoros élményeket kell leirnom, nem pedig a szervizes tapasztalatokat.
Remélem a következő irásom már a Yamaha FJR 1300A-ról fog szólni. Már nagyon várom! Na, Ő lesz a Negyedik...
2008.02.22.
2950 Km van a mocibam. A fogyasztás beállt kezdeti (folytásos) 4 literről 2,8-ra, ami már barátinak mondható. Igaz, hogy 50-nél nem szoktam gyorsabban menni, de időnként meg kell azért rángatni a bajszát. Ilyenkor éppen elég neki az óra skálázása...
A gyorsulása felemás érzést kelt, mert 20km/óráig mintha nem akarna menni, utána viszont eszeveszettűl. Ezt is meg lehet szokni.
1 liter motorolajat 1600-1700 km alatt fogyaszt el, persze a jobb minőségből.
Én minden nap mentem vele. A minusz 10-ben is, a plusz 40-ben is, esőben, viharban, ködben, napsütésben, de soha nem hagyott cserben. A világitás problémát megoldottam: Nappal tompitott, éjjel reflektor és pont. Láttak is és láttam is.
Most sajnos el kell adnom, de nagyon megszerettem. Szivem szerint megtartanám. Sokan óvtak tőle: "Nehogy már egy kinai szeméttel motorozz!!!", de ha az ember társként vigyáz rá, akkor azt a gép is meghálálja.
Egy izzó égett ki benne, most pedig a gyertyapipa esett szét, ezek pedig nem mondhatók el égbekiáltó bűnnek.
Egy hátránya azért mégiscsak van. Az időszakos szervizelése 6000 Ft, a folytás kivétele 10000 Ft. Na ezeket sokallom.
Hibalista
- Kilóméteróra meghajtás (garanciában cserélték 6000 Ft-ért)
- Gyertyapipa (szilikonos 350 Ft.)
- Tompitott izzó 1db 600 Ft.
Ide hordtam szervizbe
Tatay Motor Veszprém
Gyorsan és jól megcsinálták, de szerintem egy kicsit sokat fizettem egy garanciális javitásért! Ezért 5-ös.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Tatay Motor Veszprém
Minden korrekten zajlik, most már 10-es.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 2950 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |