A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Keeway

Goccia 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A csodálatos és megbízható Gocika

Szöveges ítélet

A motort egy hete vettem,egész pontosan a nyolcadik napja használom.
A története a következő módon zajlott:ugyanezen a kereskedőnél vettem egy Motowell Magnet City típusú hulladékot.
Két hónapot használtam,hetente ingáztam vele Budapest és Érd között a gyakori meghibásodások miatt.
1400 kilométert sikerült belepörgetni amikor elbúcsúztunk egymástól "fájó szívvel".Négy fesz.szabályzó volt cserélve ezen időszak alatt,ebből kifolyólag bekrepált az aksi is.Folyt belőle a benzin,folyamatosan elállítódott rajta az óra(szerintem dísznek van)mikor nagy nehezen 58-at mentem vele akkor 80-at mutatott.(GPS-szel mért adatról van szó).Az izzók kiégtek,a riasztót kétszer kellett megcsinálni mert nem szólt(eső után sem,szerintem az is csak dísznek van rajta) és még sorolhatnám,de inkább rátérek a lényegre a gocira.
Tehát ezen hosszú bevezető okából visszavittem a motort Érdre és cserét kértem.Nagyon korrekt volt az érdi kereskedő,jó áron számolta be a "roncsot".
A kereskedő rá akart beszélni a Piaggio Liberty-jére ugyanis ezen forma nyerte el a tetszésem.De a 399 ezres magyar valutáért vesztegetett csodagép árát sokalltam egy cseppnyit.Valami köztes megoldást szerettem volna,de szkeptikus voltam a kínai márkákkal kapcsolatosan szerintem érthető módon.
Az egyik kedves ismerősöm egy Keeway Arn boldog tulajdonosa és nagyon ajánlotta ezen márkát.Majdnem egy időben vettük meg a motorokat de míg én hetente Érden voltam a szerelőnél addig Neki egy izzó sem égett ki ezen idő alatt.(1400 megtett kilométerről van szó)Így ha fenntartással is de elkezdtem nézelődni a Keeway palettáján.
Sikerült rátalálnom a Goccia-ra és mit ad isten az érdi kereskedőnél volt egy darab.
Erről a motorról annyit érdemes tudni,hogy nem a kelet európai piacra szánták ebből kifolyólag közel sincs belőle olyan sok mint a többi márkatárs típusokból.
Ezen motor nyugat Európába készül és első sorban a Piaggio Liberty-jének valamint az Aprilia Scarabeo-jának az ellenfele.
Ez látszik az anyag felhasználáson valamint az összeszerelési minőségen is.Nem olcsó filléres cuccokból van mint mondjuk a Motowell.A Magnet City papíron erősebb volt,de ugye a papír sok mindent elbír. :)
Én ezt a motort sokkal nyomatékosabbnak érzem,pedig papíron gyengébb valamint súlyosabb is.
Igazság szerint a Piaggio és az Aprilia közelében van minőségre de milliméterekre.A százharminc ezres különbséget nem éri meg a Liberty a Scarabeo-ról már nem is beszélve.Nagyon sokan szidják a kínai motorokat(én is azt tettem a Motowell-es kalandom után) de azt kell,hogy mondjam ez egy üdítő színfolt.Amit még érdemes tudni,hogy a Keeway megvette a Benelli márkát ami szintén olasz volt valaha.A Goccia formavilágát olaszok álmodták meg,tehát nem kínai tervezésről van szó.Az olasz vetélytársakéhoz képest a fogyasztása is kevesebb 2,7 liter százon 40-es tempóval közlekedve mivel a moci még bejáratós,tehát most még a fogyasztása is nagyobb.
A fojtás kivétele után kb. 3 lityó/száz kilométer úgy,hogy az ember húzza neki és nem 40-45-el halad.A motor abszolút nem zörög,nagyon jól lehet vele a kanyarokat venni a 16-os kerekeknek köszönhetően,vízen nem csúszik a gumin található közép vízelvezető miatt.
A műszerfal este gyönyörű viszont az egyik hibája,hogy nappal nem látható.(a visszajelző lámpákról van szó,erősen kell rájuk koncentrálni) Fojtással a vége most 58.
Fojtás nélkül szerintem olyan 65-70 lesz.A baja a megtett 400 km alatt annyi volt,hogy két csavar kiesett belőle,mert rossz minőségűek a gyári csavarok.Két műanyag elem tartó csavarról van szó.
Orvosoltam ezen problémákat. :) 300 km-nél kicseréltem a hajtóműolajat mert a gyártó ezt írja a könyvecskében.1,15 dl megy bele,gyárilag csak 0,7 dl volt benne.A lényeg,hogy az eddigi használat tapasztalatai alapján mindenkinek csak bátran ajánlhatom.

Folyt. köv. hamarosan a további tapasztalatok után.

Hibalista

- Ezalatt a 400 kilométer alatt kiesett kettő darab csavar. :) - A gyári csavarok nem a legjobb minőségűek,ezen problémákat én is tudtam orvosolni. :)

Ide hordtam szervizbe

Motor Center Érd 2030 Érd, Budai út 76. Nagyon készségesek,korrektek,le a kalappal.

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2010
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 400
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? BMW R850R , R1200R
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Keeway

További ítéletek (182 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.