városi kavargó
Szöveges ítélet
friss motoros vagyok, relativ kevés kilometerrel, de azért szerettem volna tapasztalataimat leírni. Miutan meglett a jogsi több tipust is néztem CBF, Fazer, GSR és ER volt választékon.
Végül úgy döntöttem márka nélkül a legkedvezőbb használt lesz a nyerő, lehet nem is tetszik, lehet más fog kelleni és csak rövid időre kell ez épp.
A Kawa nyert, az F típus györnyörű motor, fekete és bordóval megbolondítva, idomokkal designolva. A szívnek tehat megvolt minden. Mentem vel hosszú távot is, egyenest kihuzatva (7000 ford felett nagyon jól húz) és kanyarokban hegyekben is. Ami miatt most mégis váltok az a 0 szélvédelem (180 centi magas vagyok) hiába van plexi mindent a melled és sisakod kap, 120 felett mar ugy kell tartani a fejed, hogy faj a nyakad masnapra. az ulés kényelmetlen, bár városban az alacsony praktikus is tud lenni. A tükrök használhatatlanok amig nem veszed meg a gyari tukortoldokat...
Ráadásul más motorokkal összehasonlítva nekem a dőlés nem ad akkora élvezetet mint kéne. TDM-re ülve full mosoly voltam nehany kanyar utan....
Ami tetszett. Kicsi, kompakt, elfer mindenhol, sorok közt, sorompoknal :)
sorkettes, szoval alacsony fordulaton is jo fej és 4-6000 között használtam legtöbbször, de váltásra elso kettőben nagyon kattan és hördül, meg kell szokni. motorfék brutál, nem is kell fékezni :)
javaslom, de semmikepp nem turázni és nezz meg mast, mert lehet nem a te eseted.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki (speedline) Debrecen Böszörményi út
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 5000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |