A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Bn 125 2006 (124)

Bn 125 2006 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Városi harcra termett japán

Szöveges ítélet

Ő az első motorom. Amikor megláttam, rögtön beleszerettem. Elsőre nagyon furcsa volt, de hamar megszoktam, nagyon kellemesen kezelhető motor. Olyan 300 km-ig kényelmesen lehet rajta utazni, utána már kezd kényelmetlen lenni, nem erre találták ki. Chopper lévén kicsit könnyen leér a kipufogó a kanyarban, főleg ha utast is szállít az ember.

Apropó utast inkább ne szállítson, hátul elég kényelmetlennek tartotta eddig mindenki.

Az egyetlen komolyabb problémám az a teljesítmény. A karbijavítás után nagy nehezen elmegy 90-95 öt ideális körülmények között ( shell 100 as benzin, olajozott lánc), amúgy olyan 80 at szereti. A hegyre nagyából felmászik, de ott nagyon látszik a lóerőhiány. Mondjuk ha az ember izomból forgatja, akkor egész jól felmegy, csak nincs szívem hármasban üveghangon forgatni 90 környékén.

Az utas nem ront olyan sokat a teljesítményen, ami meglepő. A fogyasztás nekem akármit csinálok, akkor is 3,3. Utassal, utas nélkül, óvatosan, tépve, mindenhogy.

Összegezve: jó kis motor, de első sorban városban munkába- suliba járásra jó, arra nagyon. Az olajat eszi, a teljesítménye nem túl nagy, és volt több meghibásodása is 16000 km-en belül, aminél azért többet várnék egy japán motortól.

De mindezek ellenére imádom. Ja, és mindenki legalább egy 250 esnek, de van aki 900 asnak nézi, nagyon szépen lemásolták a nagy vasakat.

Hibalista

- önindító (16000 km nél)
- első teleszkóp eresztette az olajat (16000 km nél)
- akkumulátor (3 év után nekem kicsit gyors...)
- a karburátor elállítódott és nem ment rendesen, plusz hidegben nem indult normálisan (szintén 16000 nél lett javítva)
- ezen kívül valami rejtélyes okból eszi az olajat, olyan 500 km/ liter sebességgel.

Ide hordtam szervizbe

kawasaki steelhorse pécs

Értékelése: 4

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 17000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.