Vadállat kis bringa! :-)
Szöveges ítélet
Nagyon szerethető gép, teljesen kezdőként vettem (előtte egy évig egy Aprilia Scarabeo robogón mentem a városban, és 17 évvel ezelőtt volt egy MZ TS 250-es motorom, de azt csak 1 hónapig használtam). Nyilván belefutottam a Honda CBF 500, Suzuki G 500, Kawasaki ER-6N szentháromságba ahogy meglett a jogsim, de számomra a forma annyira megnyerő volt (na jó a lámpa szemből elsőre nem fogott meg), hogy egyből emellett döntöttem. A többit csak később próbáltam ki, de azután sem bántam meg a döntést.
Mivel használtan vettem minden volt rajta ami kell, az előző tulaj gondos volt; bukógomba, tankpad, ABS. Nagyon jól megy, játszi könnyedséggel lehet menni vele a városi kocsisorok között, mellett, fölött :-). Kompakt kicsi a mérete, könnyű, ezért gyakorlatilag ahol korábban robogóval elmentem, ott most motorral is el tudok, ami azért nem rossz! Ráadásul városon kívül is nagyon megállja a helyét. Hétköznap ezzel járok munkába, hétvégén (néha munka után is) meg irány az aszfaltcsík.
Élvezetes, hogy teljesen kezdőként is úgy tudok vele menni, hogy minden hibámat megbocsátja és a motorozásnak csak a pozitív oldalát mutatja, még sztrádán is teljesen O.K., de az tényleg nem az ő terepe. Sokkal inkább a kisebb utak, szép kanyarok, az ország azon része, amit az autósok 90%-a soha nem fog látni (ha csak nem ott lakik). A szélvédelem nem rossz 140-ig (130-150-es tempó huzamosan is tartható), a felett kezdenek gázok lenni 170 felett csak hasalás a tankon csúcssbességem 195-6 körül volt, eddig – bár akkor már fekszem a tankon – a 220-as végsebességet, csak akkor hiszem el, ha az ember eggyé válik a motorral.
A fék így ABS-el tökéletes, (voltam egy vezetés technikai tréningen és a fékút hossza nekem lett a legrövidebb, pedig volt 1-2 jobb motor és nálam sokkal jobb motorosok, csak nem ABS-szel), mindent elkövettem, amit csak kezdő el tud a kanyarban fékezéstől kezdve és egyszer nem estem, csúsztam, vagy borultam, ez biztos nem miattam van. :-)
Szóval rosszat nem tudok mondani szerencsére, nagyon bejött ez a választás. Negatívum a fővárosi utakban van inkább, a rossz kátyús utakon azért elpattog a hátulja, de nem a motornak rónám fel hibaként. A szélvédelem egy naked bike-on soha nem lesz jobb ennél, de ezt tudtam mikor vettem. Pakolni nem lehet bele, de ez egy motor és nem egy koffer, számomra ez nem volt szempont, amíg van hátizsák, megoldható ez a probléma is. 1 személlyel és 2 személlyel is tökéletes, túrázni mindig a barátnőmmel mentünk, és mindig tökéletesen teljesített. Most már a lány is akar egy ilyen gépet! :-)
Nagyon bejött, ha cserélni akarnám, ötletem sincs merre indulnék. Ezért nem cserélem!
Hibalista
- Bukógomba gyári hibás volt (az egész konstrukció, 5000-nél rémesen rezonált, azt hittem, meghalt a motor) garanciába cserélték, kérdés nélkül.
Ide hordtam szervizbe
Big Bang Kawasaki márkaszervíz Budaörs
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 7800 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4200 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
