A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Kawasaki » Versys 1000 - 2015 (1043 cm3)

Versys 1000 - 2015 (1043 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ursula Update

Szöveges ítélet

Ahogy ígértem, update.
Megcsináltam a nagy túrát, és eladtam Ursulát. Rá kellett jönnöm, hogy bármennyi előnye is van, ez nem az én stílusom, ez nem én vagyok. Kipróbáltam milyen is a Touraceh ruhás GS-el a világot bejáró bikerek világa és idegennek éreztem magam köztük. Visszatértem a rengeteg kompromisszumot követelő naked világba.

De milyen is a Versys? Jó!!! Talán túl jó is! Sorra veszem a jó tapasztalatokat:
A fogyasztás fantasztikus, 5.6 liter fullra pakolva, Stelviós, Glockneres úton.
A két gyári doboz meg egy közepes tanktáska simán elnyel egyheti cuccot. Nagyon jó az esővédelme. A nagysztender istenkirály, megpakolva simán felhúzható rá. A kormány nagyon kényelmes. Stabil nagy tempónál is, meg a hajtűkben is. A tank 21 literes, ritkán kell tankolni. A kuplung vajpuha. Vibráció nincs soha. Világjárónak tökéletes.
És mik a rosszak?? Az ülését átkoztam egész úton, pedig még zselét is rakattam bele. Amúgy lehet hogy az én seggem nem passzol rá, de a attól az tény, gyűlöltem az ülését. Nehéz mint a rohadalom. Kb 400 kiló volt velem meg a pakkokkal, a Stelvió hajtűiben majdbe szartam. Nagy melegben a szélvédelem túl jó, néha majd el ájultam. Levettem a kesztyűt, lehúztam a cippzárt, és irígykedtem a barátomra aki nakeddel jött. Unalmas. A nagy parkolóban alig találtam meg a GS-ek közt, ugyanolyan dromedár mint azok. Az első fék "rázott", mintha ütne a tárcsa, de a szervízben nem találtak hibát, ilyen. Nem nagy gáz, de létező jelenség.
Több a jó mint a rossz tulajdonsága, senkit nem beszélnék le róla. Ja, ritka madár, egész úton egyet láttam. Tökéletes túragép, de legalább 100 kilós legyél ha erre vágysz, akkor talán az ülés is jó lesz.

Én pedig visszatértem a CB 1000 R-hez és újra önmagam vagyok.

Hibalista

- Semmi. Megbízható mint a forint.

Ide hordtam szervizbe

Ivanics

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2015
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CB 1000 R Következő motorja? CB 1000 R
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Kawasaki

További ítéletek (285 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.