Urald az erőt!
Szöveges ítélet
Aki nem tapasztalt motoros az jobb ha nagy ívben elkerüli ezt a típust. Az ereje az hátborzongató és nagy tapasztalat szükséges, hogy valaki megtudjon ülni egy ilyen motort. Talán kicsit hátránya is, hogy ezt az erőt nem túl egyenletesen adja le, emiatt kicsit nehezebb kezelni. A kormánygátló még közúton is kiemelten szükséges, nem hiába adják alapból hozzá. A fékek tipikus Kawasaki: biztos meg tudsz vele állni minden körülmény közt. Mint minden japán motor ez is szépen megmunkált, de igaz nem olyan "szép" mint az R1. Viszont jobban bírja a gyűrődést, a pályázást. Szerintem ezt a motort nem szabadna közúton forgalomba hozni, csak pályán... Jobban kamatoztatható a motor tudása. Értéktartó és relatíve könnyen el is lehet adni. Mindenkinek ajánlom, aki komoly motort akar és a saját képességeit is kamatoztatni akarja....
Hibalista
- Nem romlott el semmi....
Ide hordtam szervizbe
Kawasaki Cegléd
Nagy választék és nagyon jó, szakértői szervíz. A tapasztalatukat az is növeli, hogy az Alpok-Adria Bajnokságban 2db ZX10R-t és 1db ZX6RR-t is indítanak. Az egyiket a többszörös bajnok Dudás Péter uralja...
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Tanhoffer Csaba
Régi motoros és nagyon precíz ami itt különösen fontos.....
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 7560 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |